menuordersearch
iranoriflame.ir
دیگر باز نشو!
بستن

7 روش درست کردن ماسک کیوی ,

مشــاوره تلگرام telegram
لگوی سایت
۱۳۹۷/۸/۲۰ یکشنبه
(0)
(0)
7 روش درست کردن ماسک کیوی
 7 روش درست کردن ماسک کیوی

چگونه با استفاده از کیوی، پوست زیبا و شادابی داشته باشید؟

با آمدن فصل پاییز و زمستان، شما می توانید میوه های خوشمزه این فصلها را بخورید و از طعم دلنشین آنها لذت ببرید.

خرمالو، کیوی، پرتقال، کدو حلوایی و نارنگی از جمله خوشمزه ترین محصولات فصل های سرد سال هستند. علاوه بر خوردن این میوه ها، شما می توانبد با آنها ماسک درست کنید و آنها را به صورت و دستهای خود بمالید تا پوست زیبا و شادابی داشته باشید.

در این نوشته، شما را با 7 روش درست کردن ماسک کیوی آشنا خواهیم کرد. از شما می خواهیم تا پایان این مطلب، همراه ما باشید.

7 روش برای درست کردن ماسک کیوی

  1. ماسک کیوی مخصوص آبرسانی: در هوای سرد که پوست شما خشک می شود، می توانید این ماسک را درست کنید و روی پوست خود بگذارید. برای آبرسانی پوستتان به کیوی و خیار نیاز دارید. کیوی را پوست بگیرید و آن را ریز کنید. کیوی را با خیار ریز شده ترکیب کنید. اگر این ماسک، بیش از حد رقیق شد، می توانید کمی آرد جو یا آرد برنج به آن اضافه کنید تا خمیر مانند شود. این ماسک خمیری را به مدت 10 دقیقه روی پوستتان بگذارید و اجازه دهید که پوست شما آبرسانی شود.
  2. ماسک کیوی مخصوص پوستهای چرب: اگر پوست چربی دارید، یک عدد کیوی را پوست بگیرید و با یک قاشق غذاخوری ماست، یک قاشق غذاخوری روغن بادام، عسل و کمی پرتقال ترکیب کنید. هم چنین چند قطره روغن زیتون به آنها اضافه کنید. این مواد را درون همزن یا مخلوط کن بریزید و اجازه دهید چند دقیقه با هم مخلوط شوند. در نهایت این ماسک، شبیه کرم می شود، آن را روی قسمتهای چرب پوست خود قرار دهید و پوستتان را ماساژ دهید. پس از گذشت چند دقیقه، می توانید صورت خود را با آب شستشو دهید.
  3. ماسک کیوی مخصوص تغذیه انواع پوست: یک عدد کیوی را پوست بگیرید و آن را رنده کنید. سپس دو قاشق غذاخوری ماست و پوره نصف موز را به آن اضافه کنید. این ماسک را به مدت 20 دقیقه روی پوست خود بگذارید و سپس با آب ولرم شستشو دهید. مقدار زیادی ویتامین c در کیوی وجود دارد و همین موضوع، باعث تغذیه پوست افراد می شود.
  4. ماسک کیوی مخصوص پوستهای خشک: اگر پوست صورت شما خشک است، یک کیوی را پوست گرفته و با آبمیوه گیری، آب آن را بگیرید. یک قاشق غذاخوری آب کیوی را با یک قاشق غذاخوری روغن زیتون و یک عدد زرده تخم مرغ مخلوط کنید و روی پوست خود بمالید. اجازه دهید که این ماسک، به مدت 15 روی پوست شما بماند و سپس صورتتان را با آب بشویید.
  5. ماسک کیوی لایه بردار: اگر می خواهید پوست شما سریعا لایه برداری شده و لکه های آن از بین برود، این ماسک را در منزل درست کنید. یک عدد کیوی رسیده و پخته را له کنید و با چند قاشق ابلیموی تازه مخلوط کنید. مخلوط را روی پوست خود قرار دهید و به مدت 10 دقیقه اجازه دهید روی پوست شما بماند و بعد با آب ولرم، صورت خود را تمیز کنید. بعد از استفاده از این ماسک، پوست خود را به کرم مرطوب کننده آغشته کنید.
  6. ماسک کیوی مخصوص پوستهای تیره: اگر پوست تیره ای دارید، 2 قاشق غذاخوری پوره کیوی را با یک قاشق غذاخوری ماست مخلوط کنید و روی پوست خود بگذارید. بعد از حدود 20 دقیقه، صورت خود را با آب بشویید. مشاهده می کنید که این ماسک، پوست شما را روشن تر می کند. پوره کیوی، مواد مغذی این میوه را وارد پوست شما می کند و باعث تغذیه پوست شما می شود.
  7. ماسک کیوی برای تقویت پوست: یک عدد کیوی را له کنید و مقداری انگور له شده به آن اضافه کنید. کمی ماست به این مخلوط اضافه کنید و به پوست خود بمالید. بعد از 20 دقیقه، پوست صورتتان را با آب ولرم بشویید.

در این نوشته، با 7 روش درست کردن ماسک کیوی آشنا شدید و دانستید که با این میوه خوشمزه، می توانید ماسک های فوق العاده ای بسازید و پوست خود را با کیوی تقویت کنید. از اینکه تا انتهای این نوشته با ایران اوریفلیم همراه بودید از شما متشکریم.ایران اوریفلیم، فروشگاه اینترنتی و نمایندگی معتبر محصولات اوریفلیم در تهران است که محصولات آرایشی و بهداشتی باکیفیت را به مشتریان عزیز ارائه می کند.

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر