menuordersearch
iranoriflame.ir
دیگر باز نشو!
بستن

7 ماسک روشن کننده پوست ,

مشــاوره تلگرام telegram
لگوی سایت
۱۳۹۷/۷/۲۹ یکشنبه
(0)
(0)
7 ماسک روشن کننده پوست
 7 ماسک روشن کننده پوست

7 ماسک روشن کننده پوست را در این نوشته بخوانید تا پوستی درخشان و روشن داشته باشید...

پوست تیره، رنگدانه های بیشتری تولید می کند و ملانین بیشتری دارد؛ به همین دلیل است که پوست تیره تر به نظر می رسد. بهترین ماسک های روشن کننده پوست را بشناسید و با کمک آنها، پوست صورت و بدن خود را سفید کنید. در این نوشته، با 7 ماسک روشن کننده پوست آشنا خواهید شد. افرادی که پوست صورت و بدنشان تیره است، با استفاده از این 7 ماسک، پوستی روشن تر و شفاف تر خواهند داشت. از شما می خواهیم تا پایان این نوشته، با ایران اوریفلیم همراه باشید.

7 ماسک روشن کننده پوست

  1. ماسک بادام برای روشن کردن پوست

دو عدد بادام را داخل شیر بریزید و با دستگاه میکس، خوب با هم ترکیب کنید. این ماسک را شبها موقع خواب روی صورت خود بمالید و اجازه دهید تا صبح به خورد پوستتان برود. این ماسک، پوست شما را زیبا و روشن می کند.

  1. ماسک سفیده تخم مرغ

سفیده تخم مرغ، هم پوست را روشن می کند و جوش های صورت شما را از بین می برد. برای درست کردن ماسک سفیده تخم مرغ، یک عدد سفیده تخم مرغ را خوب به هم بزنید تا شبیه کف شود. سپس ماسک سفیده تخم مرغ را روی پوست خود بمالید و 15 تا 20 دقیقه استراحت کنید. می توانید دراز بکشید و چشمهای خود را ببندید. بعد از 20 دقیقه، صورت خود را با آب ولرم بشویید و در آخر هم از مرطوب کننده استفاده کنید. تاثیر ماسک سفیده تخم مرغ بعد از چند روز مشخص می شود و پوست شما را شفاف و روشن می کند.

  1. ماسک سیب زمینی

سیب زمینی، برای پوست بسیار مفید است و باعث روشن شدن پوست شما می شود. شما می توانید یک سیب زمینی را برش دهید و هر روز یکی از تکه های سیب زمینی را روی پوست صورت خود بمالید. حتی می توانید سیب زمینی را رنده کنید و آن را فشار دهید تا آب آن از تفاله اش جدا شود. سپس آب خالص سیب زمینی را روی پوست صورت خود بمالید. سیب زمینی، لک و قرمزی روی پوست را از بین می برد و پوست شما را روشن و زیبا می کند.

  1. ماسک عسل

یک قاشق مرباخوری عسل را با نصف قاشق چایخوری پودر بادام مخلوط کنید. این مخلوط را روی ظرف بریزید و روی حرارت کتری بگذارید تا عسل نرم تر و روان تر شود. ماسک را به آرامی روی صورت خود بمالید و بعد از خشک شدن عسل روی پوستتان، صورت خود را با آب ولرم شستشو دهید.

  1. ماسک ماست

ماست کم چرب، یکی از خوراکی های عالی برای سلامتی پوست است. ماسک کم چرب را می توان برای روشن شدن پوست استفاده کرد. برای درست کردن این ماسک خانگی، یک قاشق غذاخوری ماست کم چرب را با یک قاشق چایخوری پودر نشاسته مخلوط کنید. ماسک ماست و نشاسته را روی پوست خود بمالید و به مدت 15 تا 20 دقیقه استراحت کنید تا ماسک جذب پوست شما شود. بعد از 20 دقیقه، صورت خود را با آب ولرم رو به سرد بشویید.

  1. ماسک پرتقال

یکی از عناصر مهم در مراقبت از پوست، ویتامین C است. ویتامین C باعث سلامتی و زیبایی پوست شما می شود. مقدار زیادی ویتامین C در پرتقال وجود دارد. پرتقال، یکی از میوه هایی است که رنگ پوست را سفید می کند و خاصیت روشن کنندگی دارد. برای درست کردن ماسک پرتقال، دو قاشق غذاخوری آب پرتقال را با مقدار کمی زردچوبه ترکیب کنید و قبل از خواب، ماسک پرتقال را روی پوست صورت و گردن خود بمالید. بعد از حدود 20 دقیقه، صورت خود را با آب بشویید. حداکثر هفته ای دو بار از ماسک پرتقال استفاده کنید.

  1. ماسک آرد نخود

ماسک آرد نخود، یکی از بهترین ماسکها برای روشن شدن پوست است. آرد نخود، پر از مواد مغذی است و باعث سلامتی پوست می شود. استفاده از ماسک آرد نخود، چربی اضافی پوست را برطرف می کند و رطوبت طبیعی پوست را حفظ می کند. برای درست کردن این ماسک، باید مقداری آرد نخود را با مقدار کمی آب یا گلاب ترکیب کنید تا به شکل خمیر دربیاید. خمیر را روی پوست خود بمالید تا خشک شود. سپس می توانید با آب ولرم صورت خود را بشویید.

در این نوشته با 7 ماسک روشن کننده پوست آشنا شدید. با استفاده از این ماسکها، می توانید پوستی روشن و زیبا داشته باشید. از اینکه در این نوشته با ایران اوریفلیم همراه بودید، از شما متشکریم.

ایران اوریفلیم، بهترین مرکز فروش محصولات اوریفلیم در تهران است که انواع محصولات آرایشی و بهداشتی را با قیمت مناسب و کیفیت عالی به ایرانی های عزیز عرضه می کند.

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر