menuordersearch
iranoriflame.ir
دیگر باز نشو!
بستن

14 راهکار آسان برای داشتن ناخنهای زیبا و سالم ,

مشــاوره تلگرام telegram
لگوی سایت
۱۳۹۷/۱۲/۲۱ سه شنبه
(0)
(0)
14 راهکار آسان برای داشتن ناخنهای زیبا و سالم
14 راهکار آسان برای داشتن ناخنهای زیبا و سالم

چه کارهایی انجام دهید تا ناخنهای شما زیباتر شوند؟

برای اینکه ناخنهایی زیبا داشته باشید، باید مراقب آنها باشید. در این نوشته از وب سایت ایران اوریفلیم درباره راهکارهای مراقبت و زیبا کردن ناخنها با شما صحبت می کنیم و از شما می خواهیم که تا پایان این نوشته همراه ما باشید.

راهکارهای آسان برای زیباتر کردن ناخن های دست و پا

  1. اگر عادت دارید که ناخنهای خود را بجوید، هرچه زودتر این عادت زشت را ترک کنید. جویدن ناخنها هم برای سلامتی شما مضر است و هم ظاهر ناخنهای شما را بسیار زننده می کند.
  2. برای کوتاه کردن ناخنهای خود، از ناخن گیر تیز و باکیفیت استفاده کنید. استفاده از ناخن گیرهای زنگ زده به ساختار ناخنهای شما آسیب می زند و آنها را زشت می کند.
  3. ناخنهای خود را به صورت چهار گوش کوتاه کنید. برای این کار می توانید از قیچی های تیز و کوچک استفاده کنید.
  4. اگر ناخنهای دست و پای خود را بلند می کنید، باید به فکر نظافت آنها هم باشید. با کمک آب گرم، صابون و مسواکی کوچک زیر ناخنهای خود را تمیز کنید.
  5. در هنگام انتخاب لاک برای ناخنهای خود دقت کنید و به سراغ لاکهای باکیفیت بروید؛ زیرا لاکهای بی کیفیت به ناخنهای شما آسیب می رسانند.
  6. زمانی که لاک زدید و خواستید آن را از روی ناخنهای خود پاک کنید، از لاک پاک کن های عالی استفاده کنید. بعد از اینکه ناخنها را با لاک پاک کن تمیز کردید، خود ناخن و اطراف آن را با کرم مرطوب کننده ماساژ دهید.
  7. خوب است که ناخنهای خود را با سوهان تمیز و آراسته کنید؛ اما زیاده روی در این کار به ناخنهای شما آسیب می رساند و آنها را در معرض بیماریهای ناخن قرار می دهد.
  8. اگر می خواهید ناخنهای پاهای شما به داخل گوش برنگردد و باعث آزار و اذیت شما نشود، از پوشیدن کفش های نوک تیز و تنگ خودداری کنید.
  9. ناخنهای دست و پاهای خود را با روغن نارگیل و روغن بادام ماساژ دهید تا کوتیکول ناخنهای شما تقویت شود و ظاهر شاداب تری داشته باشد.
  10. ناخنها و زیر آنها، محل مناسبی برای رشد میکروبها و باکتری ها هستند. شما باید ناخنهای خود را تمیز نگه دارید تا میکروبها نتوانند در اطراف ناخنهای شما مستقر شوند. با مالیدن روغن درخت چای می توانید میکروبها و باکتری های اطراف ناخنها را از بین ببرید و ناخنهایی سالم داشته باشید.
  11. برای زیباتر جلوه دادن ناخنها، هرگز و هرگز آنها را نتراشید. با تراشیدن ناخنها، سطحشان را خشن و لکه دار می کنید و لایه بالایی آنها را از بین می برید. به جای تراشیدن ناخنها، می توانید از محافظ ناخن یا برق ناخن برای درخشان کردن آنها استفاده کنید.
  12. هنگامی که با مواد شوینده کار می کنید، از دستکش محافظ استفاده کنید تا پوست اطراف ناخنها نازک نشوند و از پوسته پوسته شدن دور و اطراف ناخنهای خود جلوگیری کنید.
  13. وقتی می خواهید ناخنهای خود را سوهان بکشید، در یک جهت این کار را انجام دهید.
  14. رژیم غذایی خوبی داشته باشید تا کلسیم، آهن، روی، منیزیم و پروتئین بدن شما کم نشود و مشکلی برای ناخنهای شما پیش نیاید.

با کمک این راهکارها می توانید ناخنهایی سالم و زیبا داشته باشید. از اینکه تا انتهای این نوشته با ایران اوریفلیم همراه بودید از شما متشکریم.

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر