menuordersearch
iranoriflame.ir
دیگر باز نشو!
بستن

5 دمنوش گیاهی برای سلامتی و شادابی پوست ,

مشــاوره تلگرام telegram
لگوی سایت
۱۳۹۷/۸/۶ یکشنبه
(0)
(0)
5 دمنوش گیاهی برای سلامتی و شادابی پوست
5 دمنوش گیاهی برای سلامتی و شادابی پوست

5 دمنوش گیاهی برای سلامتی و شادابی پوست

شاید تا به حال، دمنوشها را فقط برای درمان بیماری ها و رسیدن به آرامش جسمی خورده اید؛ اما آیا می دانستید که بعضی از دمنوشها باعث سلامتی و جوانسازی پوست شما می شوند؟

در این نوشته، به سراغ دمنوشهایی رفته ایم که علاوه برا سلامتی بدن، روی پوست شما نیز تاثیر مثبت می گذارد و پوست شما را شاداب و پرطراوت می کند.

از شما می خواهیم با ما همراه باشید تا با این 5 دمنوش گیاهی عالی برای سلامتی و شادابی پوشت بیشتر آشنا شوید.

  1. دمنوش بادرنجبویه

بادرنجبویه برای اعصاب، قلب و سلولهای مغز مفید است و باعث لطافت پوست شما می شود. هم چنین این گیاه دارویی، شادی آور و خواب آور نیز هست و از بوی بد دهان جلوگیری می کند. برای درست کردن دمنوش بادرنجبویه، باید یک مشت از گیاه را با دو لیوان آب سرد ترکیب کرده و روی شعله قرار دهید تا به جوش برسد و سپس از شعله دور کنید تا دم بکشد. افرادی که دچار اختلالات تیروئیدی هستند یا در دوران بارداری و شیردهی به سر می برند، نباید این دمنوش را مصرف کنند.

  1. دمنوش چای سبز

چای سبز هم برای لاغری مفید است و هم به جوانسازی و بازسازی سلولهای پوستی شما کمک می کند. با خوردن چای سبز، احتمال ابتلا به سرطان پوست کمتر می شود و میزان چروکهای پوستی شما نیز کاهش پیدا می کند. چای سبز، پوست شما را از آفتاب سوختگی محافظت می کند و مانع رسیدن اشعه ماورا بنفش به پوست شما می شود. شما می توانید چای سبز را مانند چای سیاه دم کنید و روزانه یک فنجان از آن را بنوشید.

  1. دمنوش آویشن

گیاه خوشبوی آویشن، علاوه بر خواص زیادی که دارد، باعث شادابی و سلامتی پوست صورت و بدن شما می شود. برای درست کردن دمنوش آویشن، می توانید از پودر آویشن یا برگهای تازه آویشن استفاده کنید. با ریختن یک مشت آویشن تازه در یک لیتر آب و جوشاندن آن، می توانید دمنوش آویشن درست کنید.

  1. دمنوش بنفشه وحشی

دمنوش بنفشه وحشی، گزینه ای عالی برای شفاف کردن پوست شما است. شما با استفاده از دمنوش بنفشه وحشی، از پیری زودرس پوست خود جلوگیری می کنید. برای درست کردن این دمنوش، به سراغ گیاه خشک شده بنفشه وحشی بروید؛ زیرا گیاه تازه آن سمی است. برای تهیه دمنوش بنفشه وحشی، یک مشت گیاه را در آب سرد بخیسانید و آن را در نیم لیتر آب دم کنید. بعد از صاف کردن دمنوش، می توانید آن را بخورید. خوردن دمنوش بنفشه وحشی به کودکان توصیه نمی شود.

  1. دمنوش بابونه

گیاه بابونه، از بهترین و مشهورترین گیاهان است که باعث درمان بیماریهای پوستی شما می شود. اگر به خشکی پوست، آکنه، التهاب های پوستی و ترک های پوستی دچار هستید، با نوشیدن چای بابونه می توانید این مشکل را برای همیشه برطرف کنید.

با 5 دمنوش گیاهی موثر برای سلامتی و شادابی پوست آشنا شدید. با خوردن این 5 دمنوش گیاهی، پوستی سالم، جوان و شاداب خواهید داشت. علاوه بر نوشیدن این دمنوشهای گیاهی، می توانید پوست صورت خود را با گیاهان بخور دهید. بخور دادن باعث می شود آب و رطوبت به پوست شما برگردد و پوست شادابی داشته باشید. در هفته، دو بار پوست خود را بخور دهید تا پوستی جوان و شاداب داشته باشید.

از اینکه تا انتهای این مطلب با ایران اوریفلیم همراه بودید از شما متشکریم.

ایران اوریفلیم، بهترین فروشگاه ارائه دهنده محصولات اوریفلیم در تهران است که محصولات آرایشی و بهداشتی باکیفیت را به مشتریان خود عرضه می کند.

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر