menuordersearch
iranoriflame.ir
دیگر باز نشو!
بستن

5 روش برای لیفت پوست بدون نیاز به جراحی ,

مشــاوره تلگرام telegram
لگوی سایت
۱۳۹۷/۵/۲۱ یکشنبه
(0)
(0)
5 روش برای لیفت پوست بدون نیاز به جراحی
5 روش برای لیفت پوست بدون نیاز به جراحی
روشهای عالی برای لیفت پوست صورت بدون نیاز به جراحی
داشتن پوست سفت و محکم، چهره شما را شاداب و جوان نشان می دهد. پوستهای سفت و کشیده، هرگز دچار چین و چروک نخواهند شد. اگر دوست دارید در 60 سالگی هم پوست زیبا و بی نقصی داشته باشید، باید پوست صورت خود را لیفت کنید.
برای اینکه بدون جراحی، پوست صورت خود را لیفت کنید، باید یکی از 3 روش زیر را انتخاب کنید:
  • پر کردن حجم از دست رفته
  • بازسازی سطح پوست
  • کشیدن بافتهای عمقی تر
برای انتخاب روش غیرجراحی مناسب برای لیفت پوست صورت خود، می توانید با پزشک متخصص مشورت کنید. برای لیفت پوست بدون جراحی، روشهای زیر توصیه می شود.

5 روش برای لیفت پوست بدون نیاز به جراحی

  1. بوتاکس
بوتاکس، رایج ترین روش غیرجراحی برای لیفتینگ پوست صورت است. بوتاکس، نام ژل یا ماده ای است که داخل عضلات صورت تزریق می شود و باعث فلج شدن عضله صورت می شود. وقتی عضله، دیگر حرکتی ندارد، در نتیجه شل نمی شود و میزان چین و چروکهای پوستی به حداقل می رسد. از بوتاکس برای از بین بردن چین و چروک میان ابروها، چروکهای پیشانی، خطوط گوشه چشم و سایر چروکها نظیر چروک پوست گلو استفاده می شود. 3 تا 7 روز پس از انجام عمل بوتاکس، نتیجه آن مشاهده خواهد شد. فاصله میان هر جلسه بوتاکس، 3 تا 4 ماه است. بعد از این مدت، دوباره باید عمل بوتاکس تکرار شود. بوتاکس، عوارض خاصی ندارد؛ با این حال ممکن است شاهد نشانه هایی چون قرمزی، حساسیت و ورم در ناحیه تزریق باشید.
  1. پر کننده های پوستی
وقتی حجم داخل صورت از بین می رود، پوست شل و آویزان می شود. برای درمان گونه های افتاده و غبغب، باید به گونه ای این حجم از دست رفته بازگردانده شود. با استفاده از پرکننده های پوستی یا فیلرها، خطوط و فضاهای پوست پر می شود و بالا کشیده خواهند شد. برای این کار از فیلرهای اسید هیالورونیکی، فیلرهای کلاژنی، فیلرهای نیمه دائمی و فیلرهای دائمی استفاده می شود.
پایین صورت، گونه ها، خط لبخند، لبها، جای زخم، اطراف چشم و... از جمله مکانهایی هستند که با استفاده از فیلرها لیفت می شوند. نتایج استفاده از پرکننده های پوستی فورا مشخص می شود. پزشکان و متخصصان پوست توصیه می کنند که 6 الی 9 ماه بعد دوباره تزریق فیلر انجام شود. عوارض جانبی این روش، بسیار کم است.
  1. تزریق چربی برای لیفت صورت
اگر دوست ندارید فیلرهای شیمیایی به پوست شما تزریق شود می توانید از تزریق چربی برای لیفت صورت خود استفاده کنید. با استفاده از تزریق چربی مشکل کمبود حجم جبران خواهد شد. برای ترمیم خط لبخند، چروک اطراف دهان، زخم ناشی از جوش، تورفتگی گونه ها و... از این روش استفاده می شود. از مزایای این روش نتایج بلند مدت آن است. از آنجایی که در این روش از چربی های خود فرد استفاده می شود بدن با آمادگی بیشتری آن را می پذیرد.
  1. لیفت با لیزر
در این روش از انرژی لیزر برای لیفت صورت استفاده می شود. در این روش، یک جراحت کنترل شده در زیر پوست ایجاد می شود که چربی پوست را ذوب می کند و باعث سفت شدن پوست می شود. در قسمتهای پایینی صورت و گردن، از لیفت با لیزر استفاده می شود. نتایج این روش، پایدار و بلندمدت است. این روش، قسمتهای دچار افتادگی را می تراشد و به آنها شکل می دهد. گاهی اوقات، این روش با دیگر روشهای جوانسازی ترکیب می شود و نتایج بسیار خوبی به همراه خواهد داشت.
  1. درمانهای نور شدید پالسی (IPL) و اولتراسوند
برای ترمیم رنگدانه ها، لکه ها، آثار چین و چروک و قرمزی پوست می توان از فناوری نور قدرتمند مانند IPL و لیزر استفاده کرد. روش دیگر، استفاده از اولتراسوند است که با عنوان اولتراپی شناخته می شود. این روشها، جزو مقرون به صرفه ترین کارها هستند و احتمال بازگشت کمتری دارند. نتیجه این روشها، بسیار ظریف و دائمی است. با این روش می توان کل صورت را ترکیب کرد. برای انجام این روش یا ترکیب آن با دیگر روشها، با پزشک و متخصص پوست و زیبایی مشورت کنید.
در این نوشته با راه های عالی برای لیفتینگ پوست صورت آشنا شدید. با انجام این روشها، می توانید پوست خود را بالا بکشید و زیبایی خود را چندین برابر کنید.
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر