menuordersearch
iranoriflame.ir
دیگر باز نشو!
بستن

5 عطر زنانه جذاب برای فصل پاییز ,

مشــاوره تلگرام telegram
لگوی سایت
۱۳۹۷/۷/۳ سه شنبه
(0)
(0)
5 عطر زنانه جذاب برای فصل پاییز
5 عطر زنانه جذاب برای فصل پاییز

5 عطر زنانه مناسب برای فصل پاییز

خانمهایی که به ظاهر و شیک پوشی خود اهمیت می دهند، به خوبی می دانند که در هر فصل، باید از عطر مناسب با آن فصل استفاده کنند. ممکن است عطری که شما در تابستان استفاده می کنید، برای فصل پاییز یا زمستان مناسب نباشد و به جای رایحه خوش، رایحه ای زننده به پوست و لباس شما بدهد. حتی از نظر متخصصان مد و فشن، عطری که در ابتدای پاییز می زنید، با عطری که در آخر پاییز می زنید باید متفاوت باشد. عطرهایی که رایحه سبک، شیرین و ملایم دارند، برای استفاده در ابتدای پاییز مناسب هستند؛ در حالی که عطرهایی که رایحه تلخ، گرم و سنگین دارند را باید در انتهای پاییز و اوایل زمستان استفاده کنید. در این نوشته می خواهیم 5 عطر زنانه مناسب برای فصل پاییز را به شما معرفی کنیم. از شما می خواهیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

5 عطر زنانه مناسب برای فصل پاییز را بشناسید:

  1. عطر کریستال نویر از برند ورساچه

عطر کریستال نویر ورساچه (Versace Crystal Noir) در سال 2004 به بازار عطر و ادکلن آمد. این عطر خاص، رایحه ای کمیاب و ملیح دارد. سازندگان این عطر، قصد تولید رایحه ای جذاب و فریبنده زنانه را داشتند و به خوبی توانستند به این هدف خود دست پیدا کنند. این عطر برای زنان زیبا و شیک پوش بسیار مناسب است. نت ابتدایی عطر کریستال نویر، از عنبر، مشک و چوب صندل تشکیل شده است. در نت میانی عطر، رایحه گل یاسمن، بهارنارنج، گل صدتومانی و بوی نارگیل راحس خواهید کرد. ترکیب هل سبز، فلفل و زنجبیل، این عطر را به یکی از عطرهای جذاب پاییزی برای خانمها تبدیل کرده است.

  1. عطر بربری بریت شیِر از برند بربری

زنانه بربری بریت شیِر (Burberry Brit Sheer) در سال 2007 توسط برند بربری ساخته شد. این عطر، رایحه ای گلی و میوه ای دارد. پایه این عطر خاص از ترکیب عطر مشک سفید و چوب‌های معطر سفید ساخته شده است. در نت میانی عطر بربری بریت شِیر، رایحه گل صدتومانی، شکوفه هلو و گلابی را حس خواهید کرد. ترکیب میوه های گرمسیری مانند آناناس، پرتقال ماندارین، لیچی و گلابی، بربری بریت شیر را به عطری خاص و جذاب تبدیل کرده است. اگر به عطرهایی که رایحه میوه ای، ملایم و شیرین دارند علاقه دارید، از این عطر استفاده کنید. بهترین زمان برای استفاده از عطر بربری بریت شیر، اوایل پاییز است.

  1. عطر کوکو نویر از برند شنل

کمپانی شنل را می توان از بهترین و شیک ترین طراحان دنیای عطر و فشن دانست. عطر زنانه کوکو نویر شنل (Chanel Coco Noir) در سال 2012 به بازار عطر و ادکلن وارد شد و از همان ابتدای ورودش، افراد زیادی را عاشق خودش کرد. رایحه عطر زنانه کوکو نویر، چوبی و شرقی است. در این عطر خاص، ترکیبی از عطر دانه تونکا، چوب صندل، وانیل، نعناع هندی و مشک سفید را حس خواهید کرد. در دل عطر کوکو نویر شنل، رایحه گل رز، نرگس، برگ گل شمعدانی و یاسمن را نیز حس خواهید کرد. نت پایانی عطر کوکو نویر شنل از عطر گریپ فروت و ترنج تشکیل شده است. اگر این عطر شادی آور و وسوسه انگیز را در مهمانی های خاص و باشکوه استفاده کنید، خواهید دید که نگاه همه به سمت شما بر می گردد و مجذوب شما می شوند.

  1. عطر فانتزی از برند بریتنی اسپیرز

کمپانی بریتنی اسپیرز، در سال 2005، عطر زنانه خود را به نام «فانتزی» تولید کرد. عطر فانتزی بریتنی اسپیرز (Britney Spears Fantasy)، رایحه ای گلی و شرقی دارد. نت ابتدایی این عطر از رایحه زنبق زرد، مشک و چوبهای معطر تشکیل شده است. در قلب عطر فانتزی، رایحه شکلات سفید و یاسمن را حس خواهید کرد. به، کیوی و لیچی از دیگر اسانسهای عطر فانتزی هستند. ترکیب میوه های گرمسیری و شیرین در کنار گلها، غطر فانتزی را به یکی از گزینه های مناسب برای فصل پاییز تبدیل کرده است. بهترین زمان برای استفاده از عطر فانتزی بریتنی اسپیرز، اواسط و اواخر پاییز است. شما می توانید در ابتدای فصل زمستان نیز از این عطر خوشبو استفاده کنید.

  1. عطر فلاور بامب از برند ویکتور اند رالف

عطر فلاور بامب (Viktor & Rolf Flower Bomb) در سال 2005 توسط برند ویکتور اند رالف تولید شد. فلاور بامب به معنای بمب گلها است و دلیل این نامگذاری، استفاده از گلهای فراوان برای ساخت عطر است. شیشه عطر نیز با عنوان آن ارتباط دارد. ترکیب عطر ترنج، چای سبز، یاس رازقی، گل فریزیا، گل رز و گل ارکیده را در این عطر حس خواهید کرد. ترکیب عطر مشک و نعناع هندی با رایحه گلها، باعث به وجود آمدن رایحه ای گلی و شرقی در این عطر شده است. رایحه عطر فلاور بامب، بسیار جذاب و وسوسه گر است. رایحه ترنج و چای سبز به این عطر فریبنده، رایحه خنک و ملایمی بخشیده است. شما می توانید از ابتدا تا وسط پاییز از بمب گلها استفاده کنید و جذابیت خود را بیشتر کنید.

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر