menuordersearch
iranoriflame.ir
دیگر باز نشو!
بستن

5 ماسک موی طبیعی و فوق العاده برای بازسازی موهای آسیب دیده ,

مشــاوره تلگرام telegram
لگوی سایت
۱۳۹۷/۱۱/۱۳ شنبه
(0)
(0)
5 ماسک موی طبیعی و فوق العاده برای بازسازی موهای آسیب دیده
5 ماسک موی طبیعی و فوق العاده برای بازسازی موهای آسیب دیده

موهای آسیب دیده خود را با این 5 ماسک مو بازسازی کنید!

گاهی اوقات پیش می آید که موهای فرد بر اثر رنگ کردن، دکلره، مواد شیمیایی و استفاده از شامپوهای نامناسب، می سوزد و وز و خراب می شود. خراب شدن موها باعث می شود که حالت لطافت و شادابی خود را از دست بدهند و ظاهر نازیبایی داشته باشد. برای رفع مشکلات خشکی و وزی موها، می توان از مواد طبیعی مانند انواع ماسکها استفاده کرد تا موها را بازسازی کرده و لطافت و شادابی آنها را به موها برگرداند.

در این نوشته، با 5 ماسک موی عالی برای تقویت موها و بازسازی آنها آشنا خواهید شد. از شما می خواهیم تا انتهای این نوشته همراه ما باشید.

5 ماسک موی طبیعی و فوق العاده برای بازسازی موهای آسیب دیده

  1. ماسک موی تخم مرغ

زرده تخم مرغ، سرشار از پروتئین و چربی های متنوع است که پوست سر ما را مرطوب نگه می دارد. سفیده تخم مرغ هم باعث تمیز شدن پوست سر می شود و چربی های کف سر را از بین می برد. برای درست کردن ماسک موی تخم مرغ، باید تخم مرغ بشکنید و آن را خوب به هم بزنید تا سفیده و زرده ترکیب شوند. سپس مقداری روغن زیتون را به آن اضافه کنید. بعد از گذشت 1 ساعت، می توانید موهای خود را بشویید. ماسک موی تخم مرغ را در هفته، 2 یا 3 بار می توانید استفاده کنید.

  1. ماسک موی روغن نارگیل و شیر بادام

در روغن نارگیل و شیر بادام، مقدار زیادی ویتامین و چربی های مفید وجود دارد؛ در نتیجه باعث رشد موها می شود و تارهای مو را ضخیم می کند. روغن نارگیل، ماده ای بسیار عالی برای پوست سر شما است و فولیکول های مو را از بین می برد. با ترکیب این دو ماده، ماسکی فوق العاده به وجود می آید که برای موهای شما بسیار مفید است.

  1. ماسک موی سرکه و ماست

اگر موهای آسیب دیده و چرب دارید، از این ماسک استفاده کنید. ماسک موی سرکه و ماست، چربی های اضافی موها را از بین می برد. برای درست کردن ماسک موی سرکه و ماست، به نصف فنجان ماست و یک قاشق چایخوری سرکه نیاز دارید. می توانید یک قاشق چایخوری عسل نیز به این ترکیب اضافه کنید تا تاثیر آن بیشتر شود. این ماسک را باید به کف سر و ریشه موهایتان بمالید. بعد از گذشت 1 ساعت، موهای خود را با آب گرم بشویید.

  1. ماسک موی شیر و عسل

ترکیب شیر و عسل، موهای آسیب دیده را به خوبی ترمیم می کند. این ماسک را زمانی روی موهایتان بگذارید که موهای شما تمیز است. برای این کار، 2 فنجان شیر را با 2 قاشق چای خوری عسل ترکیب کنید. این ماسک باید به مدت 15 دقیقه روی موهای شما بماند. بعد از استفاده از ماسک موی شیر و عسل، کلاه حمام بگذارید و سپس موهای خود را آبکشی کنید.

  1. ماسک موی آلوئه ورا و روغن زیتون

آلوئه ورا، گیاهی عالی برای پوست و مو است. آلوئه ورا، باعث بازسازی سلولهای مرده پوست می شود و موهای شما را براق و نرم می کند. خارش پوست سر و شوره سر، با استفاده از این ماسک، بسیار کمتر می شود. برای درست ماسک موی آلوئه ورا و روغن زیتون، مغز گیاه آلوئه ورا را با 1 قاشق روغن زیتون مخلوط کنید. 1 زرده تخم مرغ هم به این ماسک اضافه کنید تا تاثیر آن بیشتر شود. بعد از نیم ساعت، موهای خود را با آب ولرم بشویید و از نرمی و خوش حالتی موهای خود لذت ببرید.

 

در این نوشته با 5 ماسک موی عالی برای تقویت و بهبود موهای آسیب دیده آشنا شدید. از اینکه در این مطلب با ایران اوریفلیم همراه بودید از شما متشکریم.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر