menuordersearch
iranoriflame.ir
دیگر باز نشو!
بستن

شادابی پوست با استفاده از 5 مدل مختلف ماسک خرمالو (مخصوص فصل پاییز) ,

مشــاوره تلگرام telegram
لگوی سایت
۱۳۹۷/۷/۱۴ شنبه
(0)
(0)
شادابی پوست با استفاده از 5 مدل مختلف ماسک خرمالو (مخصوص فصل پاییز)
شادابی پوست با استفاده از 5 مدل مختلف ماسک خرمالو (مخصوص فصل پاییز)

انواع ماسک های خرمالو و روشهای درست کردن آنها

با فرا رسیدن فصل پاییز، میوه های خوشمزه ای چون خرمالو نیز به بازار می آید. خرمالو، فواید زیادی برای سلامتی افراد دارد. خرمالو، روند پیری پوست را کند می کند و میزان چین و چروکهای پوست را کاهش می دهد. خرمالو، منافذ باز پوست را پاکسازی می کند و پوست را زیبا و شاداب می کند.

در این نوشته، روش درست کردن انواع ماسکهای خرمالو را به شما یاد می دهیم تا با استفاده از این میوه خوشمزه، پوستی زیبا و جذاب داشته باشید.

روش درست کردن 5 ماسک با خرمالو

روش اول: ترکیب خرمالو با زرده تخم مرغ و آبلیمو

یک عدد خرمالوی رسیده را له کرده و آن را با زرده تخم مرغ و آبلیمو مخلوط کنید. این ماسک را به کمک براش تمیز روی پوست خود بمالید و 15 دقیقه صبر کنید تا جذب پوست شما شود. سپس می توانید پوست خود را با آب بشویید. این ماسک برای پاکسازی پوست بسیار مفید است.

روش دوم: ترکیب خرمالو، شکر قهوه ای و روغن زیتون

افرادی که پوست چربی دارند و می خواهند دانه های چربی پوستشان پاک شود، از این ماسک می توانند دو بار در هفته استفاده کنند و پوست خود را از آلودگی پاک کنند. برای درست کردن این ماسک به یک خرمالوی رسیده، یک قاشق غذا خوری روغن زیتون و دو قاشق غذا خوری شکر قهوه ای نیاز است. در انتها ماسک را به صورت دورانی روی پوست خود ماساژ دهید. بعد از حدود 10 دقیقه می توانید صورت خود را با آب ولرم شستشو دهید. بعد از آن، صورت خود را با مرطوب کننده، آبرسانی کنید.

روش سوم: ترکیب خرمالو، خیار، برنج و روغن بادام

این ماسک برای پوستهای خشک مناسب است و به پوست لطافت زیادی می بخشد. برنجی که بدون نمک و روغن پخته شده را با یک قاشق مرباخوری روغن بادام شیرین، یک خیار کوچک و نصف خرمالوی رسیده در میکسر بریزید و سپس آن را روی صورت خود قرار دهید. بعد از 15 دقیقه می توانید صورت خود را با آب بشویید و از لطافت آن لذت ببرید.

روش چهارم: ترکیب خرمالو و هویج

برای اینکه پوست صورت شما روشن تر شود، می توانید دو عدد خرمالو را با یک عدد هویج رنده شده مخلوط کنید و آن را روی پوست خود بگذارید. این ماسک در روشن کنندگی پوست شما تاثیر زیادی می گذارد. بعد از 15 دقیقه می توانید صورت خود را با آب بشویید و سپس از مرطوب کننده استفاده کنید.

روش پنجم: ترکیب خرمالو با آرد جو

برای اینکه پوست شما نرم و براق شود، می توانید از ماسک خرمالو و آرد جو استفاده کنید. برای این کار، یک عدد خرمالوی نرم را له کنید و به آن آرد جو اضافه کنید تا به شکل خمیر در بیاید. سپس با استفاده از براش تمیز، ماسک را به پوست خود بمالید. بعد از 15 دقیقه، صورت خود را با آب شستشو دهید. بعد از اتمام کار، خواهید دید که صورت شما تا چه اندازه لطیف و شاداب می شود.

در این روش با 5 روش برای درست کردن ماسک صورت با خرمالو آشنا شدید و دانستید که این میوه پاییزی، برای شادابی و سلامت پوست شما تا چه اندازه نقش دارد. با درست کردن 5 مدل ماسک خرمالو، می توانید در سرمای فصل پاییز، پوست خود را از خشکی حفظ کنید و چهره زیباتری داشته باشید.

از اینکه تا انتهای این نوشته با ایران اوریفلیم همراه بودید از شما متشکریم.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر