menuordersearch
iranoriflame.ir
دیگر باز نشو!
بستن

6 ماسک خانگی ضدپیری ,

مشــاوره تلگرام telegram
لگوی سایت
۱۳۹۷/۳/۱۵ سه شنبه
(0)
(0)
6 ماسک خانگی ضدپیری
6 ماسک خانگی ضدپیری
6 ماسک خانگی ضدپیری
با افزایش سن، چین و چروکهای زیادی روی پوست ایجاد می شوند. این چروکها، ظاهر شما را پیر نشان می دهند. اگر دوست دارید که شادابی و زیبایی خود را حفظ کنید، نوشته 6 ماسک خانگی ضدپیری را تا انتها مطالعه کنید.
6 ماسک خانگی ضدپیری را استفاده کنید تا پوستی شاداب و بدون چین و چروک داشته باشید!
  1. ماسک عسل و موز
مخلوط عسل و موز، ترکیبی عالی برای مبارزه با پیری پوست است. عسل، خواص ضدباکتریایی دارد و از بروز آکنه و التهاب پوست جلوگیری می کند. موز نیز در افزایش سرعت تولید کلاژن های پوست تاثیر می گذارد. موزی را بردارید و آن را با قاشق له کنید، سپس آن را با یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنید و آن را روی پوست خود بمالید و بعد از 10 دقیقه، صورتتان را با آب ولرم بشوئید. این ماسک ضدپیری است و خواص بسیاری دارد.
  1. ماسک خیار و سفیده تخم مرغ
برای درست کردن این ماسک ضدپیری، به یک خیار متوسط و یک قاشق آبلیموی تازه نیاز دارید. هم چنین باید یک عدد تخم مرغ را بشکنید و سفیده آن را خارج کنید. سپس این مواد را با هم ترکیب کنید و روی پوست خود بمالید. بعد از 10 دقیقه، صورت خود را با آب ولرم شستشو دهید.
  1. ماسک سیب، خیار و سیب زمینی
وقتی سیب، خیار و سیب زمینی را با هم ترکیب کنید، ماسکی به دست می آید که با چین و چروکهای پوست مبارزه می کند. علاوه بر پیشگیری از ظاهر شدن خطوط ریز روی پوست، این ماسک به روشن تر شدن پوست و شادابی آن کمک زیادی می کند. برای درست کردن این ماسک ضدپیری، یک عدد سیب کوچک، یک خیار کوچک و یک سیب زمینی کوچک را رنده کنید و با یکدیگر ترکیب کنید. بعد از 10 دقیقه می توانید صورت خود را با آب بشوئید. بعد از شستن صورتتان، می بینید که این ماسک تا چه اندازه در از بین بردن چین و چروک و لکه ها موثر است.
  1. ماسک هویج، نشاسته و خامه ترش
هویج، یکی از میوه های مفید برای پوست است. ویتامین های موجود در هویج، پوست را تازه و شاداب می کند.مزایای ماسک هویج برای پوست، همانند عمل بوتاکس است. برای درست کردن این ماسک، به 1 عدد هویج، 1 قاشق غذاخوری و نشاسته و 1 پیمانه خامه ترش نیاز است. نشاسته باعث ترمیم پوست می شود و خامه ترش، پوست را روشن و شفاف می کند. این سه ماده را با هم ترکیب کنید و به مدت نیم ساعت روی پوست خود قرار دهید. بعد از شستن صورت، از کرم مرطوب کننده استفاده کنید.
  1. ماسک قهوه، عسل و ماست
کافئین موجود در قهوه، برای از بین بردن بسیاری از مشکلات پوستی مفید است. قهوه، یکی از ترکیبات ضدپیری است که خاصیت جوان سازی آن به اثبات رسیده است. وقتی به قهوه، مقداری عسل اضافه می کنید، این ماده باعث افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می شود. برای درست کردن این ماسک، به 4 قاشق غذاخوری قهوه، 2 قاشق غذاخوری ماست و 1 قاشق غذاخوری عسل نیاز دارید. بعد از اینکه این مواد را با هم مخلوط کردید، آنها را روی پوست خود بمالید و به مدت نیم ساعت از حرف زدن و خندیدن خودداری کنید تا پوست شما کشیده و چروک نشود. سپس پوستتان را با آب ولرم بشوئید. ماسک قهوه و عسل، یک ماسک ضدپیری قوی محسوب می شود و طرفداران زیادی دارد.
  1. ماسک کاکائو و ماست
کاکائو نیز مانند قهوه، یکی از محبوب ترین مواد در دنیا است. پودر کاکائوی بدون شکر را با ماست ترکیب کنید و روی پوست خود بمالید. اجازه دهید که این ماسک به مدت 10 دقیقه روی پوست شما بماند و بعد پوست خود را با آب ولرم بشوئید. این ماسک، بهترین لایه بردار برای پوست شما است.
در این نوشته، شما با 6 ماسک خانگی ضدپیری آشنا شدید. اگر می خواهید سلامتی و طراوت پوست شما حفظ شود، باید به پوستتان رسیدگی کنید. 6 ماسکی که در این نوشته با آنها آشنا شدید، با مواد طبیعی و در دسترس درست می شوند. این ماسکها را درست کنید و روی پوست خود بمالید تا پوستی جوان و شاداب داشته باشید.از اینکه با وب سایت اوریفلیم همراه بودید، از شما متشکریم.
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر