menuordersearch
iranoriflame.ir
دیگر باز نشو!
بستن

7 نکته مهم برای مراقبت از پوست در فصل پاییز ,

مشــاوره تلگرام telegram
لگوی سایت
۱۳۹۷/۷/۸ یکشنبه
(1)
(0)
7 نکته مهم برای مراقبت از پوست در فصل پاییز
7 نکته مهم برای مراقبت از پوست در فصل پاییز

روشهای مراقبت از پوست در فصل پاییز

پاییز، یکی از فصلهای زیبا و رنگارنگ است. این فصل زیبا، پلی میان فصل تابستان و زمستان است. هوای پاییز خنک و خشک است. در پاییز، به دلیل تغییرات آب و هوا، طبیعی است که پوست کمی خشک و حساس شود. در این نوشته با روشهای مراقبت از پوست در فصل پاییز آشنا می شوید. با کمک این روشها می توانید در این فصل زیبا، پوستی شاداب و زیبا داشته باشید.

7 نکته مهم برای مراقبت از پوست در فصل پاییز را بشناسید

اگر می خواهید در این فصل زیبا، پوست شادابی داشته باشید، این نکات را به یاد داشته باشید:

  1. هر روز پوست خود را با استفاده از مرطوب کننده آبرسانی کنید.

آبرسانی به پوست، اهمیت زیادی دارد. در فصول سرد مانند پاییز و زمستان، این موضوع اهمیت بیشتری هم پیدا می کند. شما باید هر روز پوست خود را با استفاده از مرطوب کننده مناسب آبرسانی کنید. برای جلوگیری از خشکی پوست، حتما این کار را انجم دهید. بهترین زمان استفاده از لوسیون و مرطوب کننده، بعد از حمام کردن و شستن صورت است.

  1. هم چنان از کرم ضدآفتاب استفاده کنید.

هرگز فکر نکنید که مصرف کرم ضدآفتاب، تنها به فصل تابستان محدود می شود. مصرف کرم ضدآفتاب در همه شرایط از پوست شما محافظت می کند. در فصل پاییز، از کرم ضد آفتاب با SPF حداقل 15 استفاده کنید و بعد از 3 ساعت آن را تجدید کنید. برای مراقبت بیشتر از پوست در برابر اشعه ماورا بنفش، از کرمهایی که SPF بالاتری دارند استفاده کنید.

  1. از صابون و ژل های پاک کننده کمتر استفاده کنید.

در بهار و تابستان، با کمک ژلهای مخصوص شستشوی صورت، پوستتان را پاکسازی می کنید؛ اما در فصل پاییز این کار توصیه نمی شود. در فصل پاییز، صورت خود را با پاک کننده هایی بشویید که فاقد صابون باشد و تنها به پوست شما آبرسانی کند.

  1. از لایه بردارهای روغنی استفاده کنید.

برای پاکسازی سطح پوستتان، از لایه بردارهای روغنی استفاده کنید. لایه بردارهای روغنی، علاوه بر تمیزی پوست، باعث آبرسانی به پوست نیز می شود. لایه بردارهایی که حاوی روغن آرگان و روغن زیتون هستند، جزو بهترین گزینه ها هستند.

  1. از کرم ضد ترک و ضد خشکی پوست استفاده کنید.

وقتی هوا سرد و خشک می شود، پوست شما نیز پوسته پوسته خواهد شد. کرمهای مرطوب کننده و عادی نمی توانند مشکل پوسته پوسته شدن را برطرف کنند؛ بنابراین بهتر است از روغنها و کرم های مخصوص برای مقابله با ترکها استفاده کنید.

  1. از پوست پاهای خود به خوبی مراقبت کنید.

اگر می خواهید در طی فصل پاییز، پوست پاهای شما سالم بماند، باید در هنگام حمام کردن، با استفاده از لایه بردارهای مناسب، پوست پاهای خود را پاکسازی کنید. بعد از خار ج شدن از حمام، پاهای خود را با کرم ضدترک و روغن چرب کنید.

  1. بعد از شستشوی دستهای خود، آنها را با کرم چرب کنید.

مراقبت از پوست تنها شامل پوست صورت نمی شود. شما باید در طول فصل پاییز از پوست دستهای خود نیز به خوبی مراقبت کنید. دستها بیشتر از دیگر قسمتهای بدن شما با آب و مواد شوینده در تماس است. در نتیجه بعد از هر بار شستشوس دستها، باید آنها را با کرم مناسب چرب کنید. انواع کرمها در بازار وجود دارد؛ اما بهتر است از کرمی با میزان روغن بالا برای این کار استفاده کنید.

روشهای مراقبت از پوست در فصل پاییز و 7 نکته اساسی برای این کار را خواندید. با استفاده از این نکات می توانید در طول فصل پاییز، پوست صورت و بدن خود را سالم و شاداب نگه دارید.

از اینکه تا انتهای این نوشته با ایران اوریفلیم همراه بودید از شما ممنونیم.

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر