menuordersearch
iranoriflame.ir
دیگر باز نشو!
بستن

از چه سنی باید از کرم دور چشم استفاده کنید؟ ,

مشــاوره تلگرام telegram
لگوی سایت
۱۳۹۷/۹/۱۷ شنبه
(0)
(0)
از چه سنی باید از کرم دور چشم استفاده کنید؟
از چه سنی باید از کرم دور چشم استفاده کنید؟

از چه سنی باید از کرم دور چشم استفاده کنید؟

کرم دور چشم، یکی از کرم هایی است که باید روی میز آرایش خود قرار دهید؛ زیرا کرم دور چشم، خشکی دور چشم، پف آن و حلقه های تیره دور چشم را از بین می برد. با استفاده از کرم دور چشم، شما می توانید زیبایی و شادابی پوست اطراف چشمان خود را حفظ کنید.

سوالی که بسیاری از افراد می پرسند این است که از چه سنی باید از کرم دور چشم استفاده کنید؟

در جواب می توان گفت که برای شروع استفاده از کرم دور چشم، نمی توان سن خاصی را مشخص کرد؛ اما بعد از سن 25 سالگی باید به فکر سالم و شاداب نگه داشتن پوست اطراف چشم خود باشید. اگر در اطراف چشمهای شما، خطوطی به وجود آمده است و نگران این هستید که شاهد چین و چروکهای پوستی باشید، بهتر است استفاده از کرم دور چشم را شروع کنید. بسیاری از کرمهای دور چشم، خاصیت ضد پیری دارند و مانع از ایجاد چین و چروکها می شوند.

در کرم دور چشم، مقدار زیادی ماده کلاژن ساز وجود دارد. کلاژن، یکی از عناصر اصلی برای حفظ شادابی و بازسازی پوست است و مانع از تیرگی پوست دور چشم شما می شود. هم چنین کرم دور چشم، حاوی مقدار زیادی ویتامین E، ویتامین A و لایه بردار است و باعث بافت سازی پوست دور چشم شما می شود.

چگونه باید از کرم دور چشم استفاده کنید؟

زمانی که می خواهید کرم دور چشم را استفاده کنید، باید صورت خود را از کرم ها و مواد آرایشی پاک کنید. پس از این کار، باید تونر قبل از مرطوب کننده و ضد آفتاب را بزنید و سپس کرم دور چشم خود را روی پوست دور چشمتان بمالید. یادتان باشد که کرم دور چشم را باید با انگشت حلقه و با ضربات آهسته در اطراف چشم خود پخش کنید؛ زیرا اگر پوست خود را بکشید، شاهد پیدایش چروکهای پوستی خواهید بود.

از کرم های دور چشم می توان هم در طول روز و هم شب قبل از خواب استفاده کرد. بعضی از کرم های دور چشم، خاصیت ضدآفتابی نیز دارند.

در هنگام استفاده از کرم در چشم، این نکته بسیار مهم را به یاد داشته باشید!

کرم دور چشم، مخصوص بافت و نوع پوست اطراف چشم است. این کرمها به گونه ای هستند که اگر داخل چشم شما رفتند، مشکلی برای چشمهای شما پیش نمی آید.

به یاد داشته باشید که شما نباید از محصولاتی که برای بقیه بدن طراحی شده اند، در اطراف چشم های خود استفاده کنید؛ زیرا این محصولات، اسیدی هستند و به پوست حساس و نازک اطراف چشم صدمه وارد می کنند.

تاثیر آفتاب روی پوست دور چشم را جدی بگیرید!

اشعه های موجود در نور آفتاب، یکی از عواملی است که باعث ایجاد چروکهای زودرس در خانمها و آقایان می شود. اگر در فضای باز و در معرض آفتاب کار می کنید، حتما باید از کرم ضدآفتاب و کرم ضدچروک استفاده کنید. اگر می خواهید بیشتر از پوست دور چشم خود مراقبت کنید، علاوه بر کرمها، باید از عینک ضدآفتاب استفاده کنید.

کرم ضد چروک و کرم دور چشم را باید به کدام نواحی پوست اطراف چشم زد؟

شما نباید این نوع کرم ها را به پوست زیر چشم و اطراف چشم بزنید. نیازی نیست که کرم دور چشم را به پلک های خود بزنید؛ زیرا پوست پلک بالا در معرض تابش نور آفتاب نیست.

در این نوشته با نکات استفاده از کرم دور چشم آشنا شدید. از اینکه تا انتهای این نوشته با ایران اوریفلیم همراه بودید از شما متشکریم. ایران اوریفلیم، فروشگاه اینترنتی محصولات آرایشی و بهداشتی در تهران است. شما با استفاده از محصولات اوریفلیم می توانید پوستی زیبا و شاداب داشته باشید.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر