menuordersearch
iranoriflame.ir
دیگر باز نشو!
بستن

اسکراب بدن چیست و چه فوایدی دارد؟ ,

مشــاوره تلگرام telegram
لگوی سایت
۱۳۹۷/۶/۶ سه شنبه
(0)
(0)
اسکراب بدن چیست و چه فوایدی دارد؟
اسکراب بدن چیست و چه فوایدی دارد؟

اسکراب بدن چیست و چه فوایدی دارد؟

یکی از ماده هایی که اخیرا استفاده از آن رواج پیدا کرده است، اسکراب بدن است. در این نوشته با اسکراب بدن و مزایای استفاده از آن بیشتر آشنا خواهید شد.

اسکراب بدن یا لایه بردار، ماده ای است که وظیفه اصلی آن، لایه برداری سطحی از پوست بدن و صورت است. بعد از استفاده از اسکراب، سلولهای مرده پوست از بین می روند و پوستی شاداب تر و سفیدتر خواهید داشت. در نواحی خاصی از بدن مانند آرنج، زانوها و بازوها از اسکراب باید استفاده شود. اسکراب با پاک کردن آلودگی ها از سطح پوست آن را نرم و لطیف می کند. بعد از استفاده از اسکراب، به وضوح خواهید دید که پوست شما نفس می کشد و هوا در آن جریان پیدا می کند.

فواید اسکراب صورت و بدن به لایه برداری محدود نمی شود. استفاده از اسکراب صورت و بدن، موهای زیرپوستی را از بین می برد، جوش های زیرپوست را حذف می کند و سلولیت ها را درمان می کند.

بهترین زمان برای استفاده از اسکراب، بعد از شستشوی بدن در حمام است. هنگامی که هنوز در حمام هستید، با استفاده از اسفنج های لایه بردار، اسکراب را روی پوست خود ماساژ دهید. هنگام استفاده از اسکراب نباید به بدن خود فشار بیاورید و با پوست خود با خشونت رفتار کنید. به آرامی ماده لایه بردار را روی پوستتان بزنید و بعد، پوستتان را خوب آب بکشید تا تمام لایه بردارها از روی پوست شما برداشته شوند.

اسکراب های باکیفیت و مرغوب، دانه های ریز یکدستی دارند و همین دانه ها باعث لایه برداری پوست می شود. اگر می خواهید یک اسکراب بدن مناسب خریداری کنید، اسکرابی بخرید که توسط برندهای معتبر تولید شده باشد.

به یاد داشته باشید که استفاده از اسکراب نباید موجب قرمزی، خارش شدید، سوزش و پوسته پوسته شدن بدن شما شود.

اگر پوست چربی دارید، از اسکرابی استفاده کنید که حاوی اسید میوه باشد تا سلامت، درخشندگی و چربی پوست شما حفظ شود.

به یاد داشته باشید که برای لایه برداری و از بین بردن سلولهای مرده، نباید زیاد از اسکراب استفاده کنید. دو بار در هفته کفایت می کند.

یکی از بدترین مواقع برای زدن اسکراب، پس از اپیلاسیون یا اصلاح موهای زائد است. در این زمان پوست حساس می شود و احتمال سوزش و التهاب آن بیشتر می شود.

بعد از اینکه بدن خود را با استفاده از اسکراب، لایه برداری کنید، باید پوست خود را با روغن نارگیل و روغنهای طبیعی چرب کنید. البته می توانید برای این کار از مرطوب کننده نیز استفاده کنید.

بلدید اسکراب را در خانه درست کنید؟ ما به شما روش انجام این کار را آموزش خواهیم داد..

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر