menuordersearch
iranoriflame.ir
دیگر باز نشو!
بستن

انتخاب رنگ موی متناسب با رنگ پوست خانمها ,

مشــاوره تلگرام telegram
لگوی سایت
۱۳۹۷/۶/۳۱ شنبه
(0)
(0)
انتخاب رنگ موی متناسب با رنگ پوست خانمها
انتخاب رنگ موی متناسب با رنگ پوست خانمها

انتخاب رنگ مو با توجه به رنگ پوست و چشمهای شما

رنگ موی طبیعی خانمها به گونه ای است که با رنگ پوست و چشمهای آنها هماهنگی دارد؛ با این حال بسیاری از خانمهای ایرانی علاقه دارند که موهای خود را رنگ کنند. اما نمی دانند چه رنگ مویی به پوست و چشمهای آنها می آید. در این نوشته می خواهیم شما را با نکات مهم برای انتخاب رنگ مو با توجه به نوع و رنگ پوست آشنا کنیم. از شما می خواهیم تا انتهای این نوشته همراه ما باشید.

رنگ پوست شما سرد است یا گرم؟

برای انتخاب رنگ موی خود باید ابتدا نوع پوست خود را تشخیص دهید. برای این کار، دست خود را برگردانید و به رگ روی مچ دستتان توجه کنید. اگر رگهای مچ دست شما مایل به سبز است، به معنای این است که تن پوست شما گرم است. اگر رگهای مچ دست شما مایل به آبی است، به معنای این است که تن پوست شما سرد است. افرادی که تن پوست گرمی دارند، از رنگ موهای گرم باید استفاده کنند؛ اما خانمهایی که پوستی با رنگ سرد دارند، باید از رنگهای سرد استفاده کنند. توجه به رنگ چشم نیز در انتخاب رنگ مو تاثیر دارد.

  • رنگ موی مناسب برای خانمها با پوست سرد

ابتدا به سراغ خانمهایی می رویم که رنگ پوستشان روشن و چشم های آنها قهوه ای روشن است. رنگ موی قهوه ای تیره برای این افراد بهترین گزینه ها است. این خانمها بهتر است از رنگ موهای طبیعی استفاده کنند؛ زیرا رنگهای طبیعی برای این افراد مناسب تر و زیباتر از رنگهای شیمیایی است. لولایت مو و هایلایتهای کم برای خانمهای چشم قهوه ای و پوست روشن انتخابی مناسب و ایده آل است.

خانمهایی که پوستشان روشن است و چشمهای آنها قهوه ای تیره است، بهتر است موهای خود را به رنگ قهوه ای روشن و شکلاتی دربیاورند؛ زیرا این رنگها می تواند به خوبی تضاد پوست و مو و رنگ چشم را نشان دهد. هایلایتهای روشن و رنگهای روشن برای این دسته از خانمها مناسب است.

پوست صورتشان روشن و رنگ چشم آنها عسلی است. این خانمها می توانند موهای خود را به رنگ قهوه ای دربیاورند و روی موها را، هایلایت روشن کنید. بلوند تیره، بلوطی و قهوه ای طلایی از جمله رنگهای مناسب برای خانمهایی است که پوستی روشن و چشمهایی عسلی دارند. هایلایت موهای چنین خانمهایی بهتر است روشن باشد.

البته خانمهایی که رنگ پوست سردی دارند، می توانند موهای خود را با رنگهای دیگری نظیر بلوند طلایی روشن، شرابی و قرمز نیز دربیاورند. اگر موهای شما بلوند روشن است، صورت خود را با رنگهای روشن آرایش کنید. خانمهایی که پوست آنها بسیار روشن است، می توانند موهای خود را به رنگ بلوند روشن و طلایی دربیاورند. اگر دوست ندارید موهای شما به رنگ قهوه ای روشن یا تیره دربیاید، موهای خود را به رنگ قهوه ای حنایی دربیاورید. اگر چشمهای شما سبز است، می توانید از رنگ قهوه ای با توناژ قرمز استفاده کنید و با این کار، جذابیت ظاهری خود را چند برابر کنید. خانمهایی که چشمهای آبی دارند می توانند موهایشان را به رنگ آبی خاکستری، قهوه ای و مشکی دربیاورند. خانمهایی که جزو افراد بور محسوب می شوند، بهتر است به سراغ رنگهایی که تن قرمز دارند نروند. اگر به موهای بلوند علاقه دارید و پوست بدن شما روشن است، می توانید موهای خود را به رنگ بلوند خاکستری یا صدفی و بلوند دودی دربیاورید.

  • رنگ موی مناسب برای خانمها با پوست گرم

افرادی که پوست گرمی دارند، می توانند موهای خود را به رنگهای قهوه ای طلایی، ماهاگونی، بلوند عسلی، مسی و بلوطی دربیاورند. خانمهایی که پوست صورتشان سبزه و برنزه است، می توانند موهای خود را به رنگهای شیری، کرم، قهوه ای، فندقی و عسلی دربیاورند. جذابیت چهره این خانمها با رنگ موی شیری و گل بهی بیشتر می شود.

  • رنگ موی مناسب برای خانمها با پوست سرخ

گاهی اوقات بعضی از خانمها را مشاهده می کنید که پوست صورتشان، سرخ یا صورتی است، این افراد می توانند موهای خود را به رنگ زیتونی تیره و قهوه ای تیره دربیاورند. کرم گلی نیز برای موهای این دسته از خانمها مناسب است.

نکته ای که باید برای انتخاب رنگ موهایتان به آن توجه کنید، توجه به اندام خودتان است. رنگهای سرد برای پوستهای سرد و افراد چاق مناسب است؛ در حالی که رنگهای گرم برای افراد لاغر با پوست تیره و گندمی توصیه می شود.

در این نوشته با نکات مهم برای انتخاب رنگ مو با توجه به پوست افراد آشنا شدید. با کمک این مطلب، بهتر می توانید رنگ موهای مناسب برای پوست خود را انتخاب کنید و زیباتر و جذاب تر شوید.

از اینکه در این نوشته با ایران اوریفلیم همراه بودید از شما متشکریم.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر