menuordersearch
iranoriflame.ir
دیگر باز نشو!
بستن

انواع روشهای کاشت ناخن چیست؟ ,

مشــاوره تلگرام telegram
لگوی سایت
۱۳۹۸/۱/۲ جمعه
(0)
(0)
انواع روشهای کاشت ناخن چیست؟
انواع روشهای کاشت ناخن چیست؟

انواع روشهای کاشت ناخن

خانمهای ایرانی برای زیبایی و رفع ایرادات ظاهری ناخنهای خود به سراغ کاشت ناخن می روند. به عقیده خانمها، کاشت ناخن باعث پوشاندن ناخنهایی می شود که زیبایی خاصی ندارند. در این نوشته از وب سایت ایران اوریفلیم می خواهیم درباره انواع روشهای کاشت ناخن با شما صحبت کنیم.

انواع روشهای کاشت ناخن چیست؟

برای کاشت ناخن و زیباتر کردن ناخنها می توان کارهای زیادی را انجام داد. نکته مهم این است که برای کاشت ناخن به افراد متخصص و حرفه ای مراجعه کنید و این کار را با بهترین ابزارها و مواد انجام دهید.

برای کاشت ناخن، می توانید یکی از روشهای زیر را انتخاب کنید.

  • کاشت ناخن قالبی: بی کیفیت ترین و ارزان ترین روش برای کاشت ناخن، کاشت ناخن قالبی است. در این روش، مواد کاشت روی ناخن مصنوعی زده می شود. بعد از به کارگیری محلول ضدقارچ، ناخن مصنوعی روی ناخن فشار داده می شود تا به ناخن اصلی بچسبد. کاشت ناخن قالبی برای افرادی مناسب است که ناخنهای دو دست آنها یک شکل و یکدست است. ماندگاری ناخنهای کاشته شده با روش قالبی کم است و مواد بیشتری را مصرف می کند.
  • کاشت ناخن پودری: کاشت ناخن پودری را می توان بهترین نوع کاشت ناخن دانست. کاشت ناخن پودری، روشی زمانبر است؛ اما زیبایی و ماندگاری بالایی دارد. در این روش هم از چسب ناخن و محلول ضدقارچ استفاده می شود. بعد از زدن مواد کاشت ناخن، ناخنهای اصلی را کوتاه می کنند و آنها را به صورت دقیق سوهان کاری می کنند. اگر زمان و حوصله زیادی برای کاشت ناخن ندارید، بهتر است روش کاشت ناخن پودری را انتخاب نکنید.
  • کاشت ناخن ژله ای: روش کاشت ناخن ژله ای به روش کاشت ناخن پودری شباهت زیادی دارد و تنها تفاوت آنها در مواد کاشت ناخن است. شما می توانید مواد ژله ای لازم برای کاشت ناخن را به صورت آماده خریداری کنید. در روش کاشت ناخن ژله ای، ابتدا محلول ضدقارچ و مواد ژله ای را روی ناخنها می زنند. سپس دستها را داخل دستگاه UV قرار می دهند تا خشک شود. یکی از مزایای کاشت ناخن ژله ای این است که ناخنها هیچ آسیبی نمی بینند. در این روش، فرد نیاز دارد که هر از گاهی، ناخنهایش را ترمیم کند؛ زیرا رشد ناخنها متوقف نمی شود و ناخنها سالم می مانند. از معایب این روش، احتمال حساسیت زا بودن مواد ژله ای کاشت ناخن است. افرادی که با این روش کاشت ناخن را انجام می دهند، ممکن است دچار اگزما و حساسیت پوستی شوند. اگر بعد از کاشت ناخن دچار اگزما شدید، سریعا برای برداشتن مواد کاشت ناخن اقدام کنید.
  • کاشت ناخن میکس: کاشت ناخن میکس، ترکیبی از دو روش کاشت ژله ای و پودری است. روش کاشت ناخن میکس، از دیگر روشهای کاشت ناخن، گران تر است و زیبایی خاصی دارد. در این روش، بعد از زدن محلول ضد قارچ، کاشت پودری انجام می شود. بعد از سوهان کشی ناخنها، لایه ای از مواد ژله ای روی ناخنها گذاشته می شود و سپس ناخنها داخل دستگاه UV خشک خواهد شد. بعد از کاشت ناخنها با این روش، مشاهده می کنید که ناخنهای شما محکم و مقاوم هستند.

در این نوشته از سایت ایران اوریفلیم، با انواع روشهای کاشت ناخن آشنا شدید. از اینکه تا انتهای این نوشته با ما همراه بودید از شما متشکریم. اگر به سلامتی و زیبایی خود اهمیت می دهید، می توانید از محصولات آرایشی و بهداشتی فروشگاه ایران اوریفلیم استفاده کنید.

 

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر