menuordersearch
iranoriflame.ir
دیگر باز نشو!
بستن

اکستنشن مو چیست و چگونه انجام می شود؟ ,

مشــاوره تلگرام telegram
لگوی سایت
۱۳۹۷/۱۰/۲۱ جمعه
(0)
(0)
اکستنشن مو چیست و چگونه انجام می شود؟
اکستنشن مو چیست و چگونه انجام می شود؟

اکستنشن مو چیست و چگونه انجام می شود؟

همانطور که می دانید اکستنشن کردن مو در میان خانمها بسیار رایج شده است و افراد زیادی تصمیم به انجام این روش می گیرند؛ به همین دلیل تصمیم گرفتیم که مقاله ای جداگانه را به اکستنشن مو و مزایای آن اختصاص دهیم. از شما می خواهیم تا پایان این نوشته همراه ما باشید.

چه کسانی می توانند اکستنشن مو را انجام دهند؟

اکستنشن مو، به معنی اضافه کردن مو به موهای طبیعی فرد است.

خانمهایی که موهای کم پشتی دارند یا موهایشان را کوتاه کرده اند و دلشان می خواهد موهایی بلند و پرپشت داشته باشند، اکستنشن مو را انجام می دهند تا موهایی بلند، زیبا و پرپشت داشته باشند.

اگر اکستنشن مو به صورت دقیق و حرفه ای انجام شود، غیرقابل تشخیص خواهد بود. افرادی که ریزش مو دارند، می توانند با اکستنشن مو، موهایی طبیعی و پرپشت داشته باشند و زیبایی ظاهری خود را چندین برابر کنند.

اکستنشن مو، به کمک موهای طبیعی یا موهای مصنوعی انجام می شود. تفاوت این روشها، در قیمت آنها است. اکستنشن کردن با موهای طبیعی، بیشتر از موهای مصنوعی هزینه بردار است. شما می توانید رنگ موهای اضافی را خودتان انتخاب کنید. موهای اضافه شدن به سر شما، می توانند هایلایت یا مش باشند.

اکستنشن موها چگونه انجام می شود؟

روشهای مختلفی برای اکستنشن کردن موها وجود دارد؛ از جمله این روشها می توان به راه های زیر اشاره کرد:

  1. اکستنشن مو با کمک چسب کراتین

متداول ترین روش برای اکستنشن کردن مو، استفاده از چسب کراتین استو در این روش، دسته باریکی از موها جدا می شود و کمی بالاتر از ریشه مو، محلول چسبناک خاصی به آن مالیده می شود. سپس دسته باریکی از موهای اضافی روی آن قرار می گیرد. چسباندن موهای اضافی به کمک گیره یا انبر کوچک انجام می شود. به این صورت که موها به هم فشرده می شوند و در اثر حرارت، چسب کراتین ذوب می شود و موهای جدید را به موهای اصلی فرد می چسباند.

  1. اکستنشن مو به کمک رینگ یا حلقه

اکستنشن مو به کمک رینگ، جز قدیمی ترین راه ها برای اکستنشن کردن موها محسوب می شود. در این روش موهای مصنوعی توسط رینگهای فلزی به موهای طبیعی متصل می شود. روش کار به این صورت است که ابتدا حلقه یا رینگ را داخل یک شاخه از مو قرار می دهندو سپس با قلاب های مخصوص، موهای طبیعی را به داخل حلقه می کشند. سپس از یک انبرک مخصوص استفاده می شود تا رینگها را فشار دهد و موها را ثابت کند.

  1. اکستنشن مو با استفاده از کیلیپس

با کمک کلیپس می توان موهای مصنوعی را به موهای طبیعی فرد متصل کرد. اکستنشن های کلیپسی توسط خود فرد هم می تواند به کار گرفته شود. مزیت این روش این است که می توانید به صورت دلخواه اکستنشن ها را به موهای خود اضافه کنید یا آنها را از موهای خود جدا کنید.

  1. اکستنشن مو با استفاده از نخ و سوزن

یکی از راه ها برای اضافه کردن موهای اضافی به پوست سر این است که موهای جدید با استفاده از نخ و سوزن به پوست سر دوخته شود! بسیاری از خانمها، از انجام این روش ترس زیادی دارند.

  1. اکستنشن مو به کمک عمل پیچش

در این روش، موی اضافی به ریشه موی طبیعی فرد وصل شده و به دور آن پیچیده می شود. در این روش، احتمال ریزش و آسیب رسیدن به مو زیاد است.

 

نکته مهمی که باید درباره اکستنشن مو بدانید!

نکته مهمی که برای اکستنشن کردن موهایتان باید به آن توجه کنید این است که باید برای این کار به متخصص زیبایی یا آرایشگری حرفه ای مراجعه کنید که اصول و روش این کار را بلد باشد. متخصص در ابتدا حجم و رنگ و حالت موهای شما را بررسی می کند و با توجه به شرایط شما، روش مناسب برای اکستنشن کردن موها را پیشنهاد می کند.

از اینکه تا انتهای این نوشته با ایران اوریفلیم همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. از شما می خواهیم با دیگر نوشته های این سایت، همراه ما باشید.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر