menuordersearch
iranoriflame.ir
دیگر باز نشو!
بستن

با خواص ماسک ماست بیشتر آشنا شوید! ,

مشــاوره تلگرام telegram
لگوی سایت
۱۳۹۷/۱۲/۲۶ یکشنبه
(0)
(0)
با خواص ماسک ماست بیشتر آشنا شوید!
با خواص ماسک ماست بیشتر آشنا شوید!

با کمک ماست، پوست خود را زیباتر کنید!

ماست فقط یک خوراکی خوشمزه نیست، این خوراکی همچنین سرشار از مواد مغذی است و به عنوان یک میان وعده سالم نیز می توان مورد استفاده قرار داد؛ اما آیا می دانستید که اگر ماست را به صورت یک ماسک استفاده کنید، می تواند به صورت معجزه آسایی برای پوست شما مفید باشد؟ اکثر مردم از اینکه ماسک ماست برای پوست چقدر می تواند مفید باشد، بی اطلاع هستند. اگر مایلید بدانید که ماست چه فوایدی برای پوست دارد، در ادامه با مانکن همراه شوید.
مواد مغذی موجود در ماست یکی از دلایلی که ماسک ماست چهره شما را درخشان و جوان نگه می دارد، وجود مواد مغذی فوق العاده ای است که در در ماست وجود دارد. این مواد مغذی عبارتند از زینک، کلسیم، ویتامین B و اسیدلاکتیک. اکنون بعضی از فواید شگفت انگیز ماسک ماست را با هم مرور می کنیم.

 

استفاده از ماسک ماست، مزایای زیر را دارد:

 

  • شادابی و حفظ رطوبت پوست: اگر صورت شما کسل کننده و خسته به نظر میرسد، نگران نباشید. به آرامی و از طریق حرکات دایره ای، ماست را روی صورت خود بمالید. اسیدلاکتیک موجود در ماست به هیدراته شدن پوست کمک کرده، در نتيجه خستگی پوست را برطرف می کند.
  • روشن نمودن پوست: اسیدلاکتیک موجود در ماست، تولید آنزیمی به نام تیروزیناز را مهار می کند. این آنزیم مسئول تولید ملانین است. ملانین همان چیزی است که باعث تیره شدن رنگ پوست می شود. هنگامی که تولید ملانین مهار شود، شما پوست روشن تری خواهید داشت.
  • لايه برداری پوست: ماست یک لایه بردار عالی برای پوست است. اسیدلاکتیک موجود در ماست یک نوع آلفا هیدروکسیل اسید طبیعی است که سلولهای مرده پوست را برمی دارد. اسیدلاکتیک، موجب ایجاد حساسیت در پوست نمی شود و در عین حال، حذف سلول های مرده پوست را تضمین می کند. این به نوبه خود، باعث تحریک سلول های پوست جهت تولید سریع تر پوست جدید می شود.
  • لکه برداری پوست: اگر هر روز، از ماست ماسک استفاده نمایید، همه باکتری های عامل آکنه و جوش پوست شما، از بین خواهد رفت. زینک (روی) موجود در ماست، التهاب پوست را کاهش می دهد و همچنین به کاهش میزان چربی تولید شده توسط غدد سباسه، کمک کرده و برای شما پوستی بدون لکه دار به ارمغان می آورد.
  • خداحافظی با سیاهی دور چشم: ماسک ماست میتواند شما را از شر سیاهی دور چشم، خلاص نماید. زینک موجود در ماست به روشن شدن الکه ها، زخمها و همچنین پوست کمک می کند. استفاده منظم از ماسک ماست به کاهش حلقه های تیره دور چشم کمک نموده و شما یک بار و برای همیشه از شر آنها نجات می یابید.
  • جلوگیری از پیری پوست: استفاده منظم از ماسک ماست، ایجاد چین و چروک و خطوط ریز پوست را به تأخیر می اندازد؛ همچنین اسید لاکتیک موجود در ماست از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند.

مزایای گفته شده، بخشی از مزایای ماسک ماست هستند. اگر می خواهید پوستی زیباتر داشته باشید، برای خودتان ماسک ماست درست کنید و زیبایی را به چهره خود هدیه دهید. از اینکه تا انتهای این نوشته با ایران اوریفلیم همراه بودید از شما متشکریم. ایران اوریفلیم، یک فروشگاه اینترنتی است که در زمینه فروش محصولات آرایشی و بهداشتی از برند اوریفلیم فعالیت می کند. اگر به زییایی پوست و موی خود اهمیت می دهید، می توانید از محصولات آرایشی و بهداشتی اوریفلیم استفاده کنید.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر