menuordersearch
iranoriflame.ir
دیگر باز نشو!
بستن

با روغن نارگیل و آلوئه ورا، برای خودتان ماسک مو درست کنید! ,

مشــاوره تلگرام telegram
لگوی سایت
۱۳۹۷/۹/۱۲ دوشنبه
(0)
(0)
با روغن نارگیل و آلوئه ورا، برای خودتان ماسک مو درست کنید!
با روغن نارگیل و آلوئه ورا، برای خودتان ماسک مو درست کنید!

با روغن نارگیل و آلوئه ورا، برای خودتان ماسک مو درست کنید!

اگر جزو افرادی هستید که از وز شدن و خشکی موهایتان کلافه شده ای، این پست را از دست ندهید. در ان مطلب، با طرز درست کردن یک ماسک آبرسان و مرطوب کننده آشنا خواهید شد. بهترین زمان درست کردن این ماسک، 1 ساعت قبل از حمام کردن است.

چگونه با روغن نارگیل و آلوئه ورا برای خودتان ماسک مو درست کنید؟

برای درست کردن ماسک مو، به یک برش آلوئه ورا و چند قطه روغن نارگیل نیاز دارید. آلوئه ورا را از وسط برش بزنید و ژل داخل آن را درون ظرف بریزید. چند قطره روغن نارگیل به آلوئه ورا اضافه کنید و آنها را خوب مخلوط کید. قسمت گوشتی آلوئه ورا را دور نیندازید و آن را هم درون ظرف بیندازید. برای مخلوط کردن آلوئه ورا و روغن نارگیل، می توانید از همزن برقی استفاده کنید تا برش های آلوئه ورا له شوند.

اجازه دهید این ماسک به مدت 20 دقیقه روی موهای شما بماند. می توانید برش آلوئه ورا را روی کف سر خود نیز بمالید. بعد از گذشت این زمان، موهای خود را با آب و شامپو شستشو دهید.

قبل از استفاده از این ماسک، مطمئن شوید که به آلوئه ورا حساسیتی ندارید. بعد از استفاده از ماسک آلوئه ورا و روغن نارگیل، می بینید موهای شما بسیار نرم و لطیف می شود و خشکی و وزی موهای شما نیز از بین می رود. به علاوه، موهای شما بوی بسیار خوبی نیز به خود می گیرد. شما می توانید 2 بار در هفته از این ماسک آبرسان و مرطوب کننده مو استفاده کنید.

با خواص شگفت انگیز آلوئه ورا برای مو بیشتر آشنا شود:

آلوئه ورا، گیاهی بسیار پرخاصیت است که باعث خنک شدن پوست سر شما می شود. آلوئه ورا، موهای شما را تقویت کرده و پوست سر شما را سالم تر می کند. آلوئه ورا، فولیکول های موهایتان را تغذیه می کند و موهای خشک و آسیب دیده تان را بهبود می بخشد. اسیدهای چرب موجود در گیاه آلوئه ورا، خواص ضد التهابی دارند؛ به همین دلیل است که آلوئه ورا، خارش پوست سر را از بین می برد. ویتامین های موجود در آلوئه ورا می توانند آسیب های نور خورشید به موها را نیز ترمیم کنند. با استفاده از آلوئه ورا، چربی های اضافی موها از بین می رود و موها براق و خوش حالت می شوند. با استفاده از آلوئه ورا روی موها و پوست سرتان، جریان خون در پوست سرتان افزایش پیدا می کند. با مصرف مدام این گیاه سبز پر خاصیت، میزان ریزش موها و شکستگی موهای شما کمتر می شود.

با خواص و فواید روغن نارگیل بیشتر آشنا شوید:

روغن نارگیل از گذشته تاکنون، درمانی طبیعی برای رشد بیشتر و درخشندگی موها بوده و هست. اسید لوریک، پروتئین از دست رفته موها را به آنها باز می گرداند. روغن نارگیل برای موهای شما، نقش آنتی باکتریال را ایفا می کند و با هرگونه قارچ، باکتری و ویروسی مقابله خواهد کرد. روغن نارگیل، کف سر شما را تغذیه می کند و خاصیت مرطوب کنندگی دارد. با استفاده از روغن طبیعی نارگیل، مشاهده می کنید که سرعت رشد موهای شما چند برابر می شود.

حالا که با خواص روغن نارگیل و آلوئه ورا آشنا شدید، این ماسک آبرسان و مرطوب کننده مو را در منزل درست کنید تا موهایی زیبا و خوش حالت داشته باشید.

از اینکه تا انتهای این نوشته با ایران اوریفلیم همراه بودید از شما متشکریم. ایران اوریفلیم، نمایندگی معتبر محصولات اوریفلیم در شهر تهران است که در زمینه عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت می کند. با استفاده از محصولات اوریفلیم، زیبایی و شادابی چهره شما چند برابر می شود.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر