menuordersearch
iranoriflame.ir
دیگر باز نشو!
بستن

با گوجه فرنگی و شکر، برای خود ماسک لایه بردار درست کنید! ,

مشــاوره تلگرام telegram
لگوی سایت
۱۳۹۷/۹/۸ پنج شنبه
(0)
(1)
با گوجه فرنگی و شکر، برای خود ماسک لایه بردار درست کنید!
با گوجه فرنگی و شکر، برای خود ماسک لایه بردار درست کنید!

با گوجه فرنگی و شکر، برای خود ماسک لایه بردار درست کنید!

ماسک گوجه و شکر، ماسکی پرطرفدار و پرخاصیت است. این ماسک، منافذ پوست شما را به خوبی تمیز می کند و دانه های سرسیاه پوست شما را از بین می برد. اگر به دنبال ماسک لایه بردار هستید تا با کمک آن، سلولهای مرده پوست خود را از بین ببرید، ماسک گوجه فرنگی و شکر را درست کنید.

شکر موجود در این ماسک، باعث از بین رفتن دانه های سرسیاه، آکنه و سلولهای مرده می شود و گوجه فرنگی موجود در این ماسک، پوست شما را نرم و لطیف می کند.

طرز تهیه ماسک گوجه فرنگی و شکر

برای درست کردن این ماسک، به 1 عدد گوجه فرنگی و 2 قاشق غذاخوری شکر نیاز دارید. به جای گوجه فرنگی تازه، می توانید از عصاره گوجه فرنگی استفاده کنید.

اگر می خواهید این ماسک لایه بردار را درست کنید، ابتدا گوجه فرنگی را بردارید و آن را برش بزنید. سپس گوجه فرنگی ها را در شکر بزنید و گوجه فرنگی را به شکر آغشته کنید. برش های گوجه فرنگی را روی پوست خود قرار دهید و به صورت دورانی ماساژ دهید. با این کار، سلولهای مرده پوست شما از بین می رود و جریان خون در پوست شما برقرار می شود.

ماسک شکر و گوجه فرنگی، یک اسکراب طبیعی است و فواید زیادی برای پوست شما دارد. گوجه به عنوان یک ماده ضدپیری شناخته شده است و اگر به صورت موضعی مورد استفاده قرار گیرد می‌ تواند با ترک‌های پوستی، چین و چروک ها و لکه ‌های پیری مبارزه کند. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدان است و پوست صورت را شفاف هم می کند.

بعد از استفاده از ماسک گوجه فرنگی و شکر، مشاهده می کنید که پوست شما روشن و شفاف می شود، یکی دیگر از کاربردهای این ماسک این است که از بروز جوش ‌ها هم جلوگیری می کند.

برای اینکه آلودگی ها و سلولهای مرده به راحتی از پوست شما جدا شود، به مدت 10 دقیقه مواد را روی پوست خود ماساژ دهید. قسمتهای چرب پوت مانند نواحی چانه، پیشانی و بینی را کمی بیشتر از بقیه نواحی ماساژ دهید. سپس با آب ولرم شستشو دهید. بعد از شستشوی پوست خود، از کرم مرطوب کننده استفاده کنید تا رطوبت پوست شما حفظ شود. این ماسک را می توانید هفته‌ای یک بار استفاده کنید.

نکته ای که در هنگام استفاده از ماسک لایه بردار شکر و گوجه فرنگی باید بدانید، این است که قبل از استفاده از این ماسک، مقداری از مواد آن را روی پوست دست یا صورت خود قرار دهید تا مطمئن شوید که به این ماسک لایه بردار، هیچ گونه حساسیتی ندارید.

از اینکه در این نوشته با ایران اوریفلیم همراه بودید، از شما متشکریم. ایران اوریفلیمف فروشگاه اینترنتی در تهران است که محصولات آرایشی و بهداشتی برند اوریفلیم را به صورت تضمینی به مشتریان عزیز عرضه می کند. اوریفلیم، یکی از بهترین و مشهورترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی است که به کمک آن می توانید پوست زیبا و شادابی داشته باشید.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر