menuordersearch
iranoriflame.ir
دیگر باز نشو!
بستن

در خانه خود، لوازم آرایشی طبیعی بسازید! ,

مشــاوره تلگرام telegram
لگوی سایت
۱۳۹۷/۸/۱۰ پنج شنبه
(0)
(0)
در خانه خود، لوازم آرایشی طبیعی بسازید!
در خانه خود، لوازم آرایشی طبیعی بسازید!

طرز درست کردن لوازم آرایشی طبیعی در خانه

آیا تا به حال فکر کرده اید که وسایل آرایشی خودتان را در منزل و با هزینه ای بسیار کم بسازید؟

شاید برایتان جالب باشد که بدانید با استفاده از مواد طبیعی و خوراکی می توانید خودتان را زیباتر کنید. مواد آرایشی طبیعی، در مقایسه با مواد آرایشی صنعتی، مواد سمی خطرناک مانند سرب و جیوه ندارد و ارزان تر هم هست.

در نتیجه با درست کردن محصولات آرایشی و بهداشتی در منزل، هم می توانید زیبایی چهره خود را بیشتر کنید و هم در هزینه های زندگی خود صرفه جویی کنید.

در این نوشته، ایران اوریفلیم، شما را با طرز درست کردن لوازم آرایشی طبیعی در خانه آشنا می کند. از شما می خواهیم در این نوشته با ما همراه باشید.

طرز تهیه کرم ضد چروک طبیعی

برای درست کردن کرم ضد چروک، به خیار، آبلیمو و روغن بادام یا روغن زیتون نیاز دارید. ابتدا پوست خیار را بگیرید و آن را درون مخلوط کن بیندازید. روغن بادام یا روغن زیتون و آبلیمو را به خیار اضافه کنید و چند دقیقه آنها را با هم مخلوط کنید تا این ترکیب نرم و یکدست شود. این ضدچروک طبیعی را در یخچال قرار دهید. روزانه یک بار از این کرم استفاده کنید تا تاثیر فوق العاده آن را مشاهده کنید. این کرم، تا یک هفته ماندگاری دارد.

طرز تهیه پنکک با آرد برنج

مقداری آرد برنج را درون تابه ای بریزید و روی حرارت بسیار ملایم گاز قرار دهید. آرد برنج را هم بزنید تا قهوه ای شود. اگر حرارت گاز کم باشد، می توانید تغییر رنگ تدریجی آرد برنج را مشاهده کنید.

با این کار، می توانید آرد را تا جایی که در نظر دارید، روی حرارت بگذارید تا به رنگی که شما می خواهید در می آید.

تا جایی که رنگ آرد یکدست شود، هم زدن آرد را ادامه دهید. وقتی رنگ آرد برنج حرارت دیده با رنگ پوست شما متناسب شد، آرد را از روی حرارت بردارید و اجازه دهید سرد شود. بعد از اینکه پنکک دست ساز شما خنک شد، آن را درون ظرف در دار بریزید. با این روش، با هزینه بسیار کم توانسته اید پنکک درست کنید و در هنگام بیرون رفتن، از آن استفاده کنید.

طرز تهیه کرم ضد آفتاب در منزل

برای درست کردن کرم ضد آفتاب خانگی، می توانید آرد برنج را با پماد سوختگی یا زینک اکسید ترکیب کنید و کرم ضد آفتاب طبیعی درست کنید.

طرز تهیه نرم کننده لب

برای درست کردن نرم کننده لب، مقداری روغن زیتون را گرم کنید و عصاره یا عرق دارچین را به آن اضافه کنید. روغن زیتون و دارچین، باعث افزایش گردش خون در لبهای شما می شود و باعث می‌ شود که پوست لب شما نرم شود.

طرز تهیه لوسیون مرطوب کننده طبیعی

اگر می خواهید بعد از حمام کردن، صورت و بدن خود را با لوسیون طبیعی نرم کنید، دست به کار شوید و روغن نارگیل خود را بیاورید. مقداری از روغن نارگیل را درون ظرف بریزید و ژل الوئه ورا به آن اضافه کنید. این لوسیون طبیعی، بسیار سبک است و باعث زیبایی و لطافت پوست شما می شود.

طرز تهیه رژلب خانگی

برای درست کردن رژلب طبیعی، مقداری موم زنبور عسل بریزید و آن را روی حرارت اجاق گاز یا در مایکروویو قرار دهید تا ذوب شود. توجه داشته باشید که باید موم را دائما هم بزنید تا موم به خوبی ذوب شود. سپس چغندر را بشویید و پوست آن را بگیرید. با استفاده از آبمیوه گیری، آب چغندر را بگیرید و درون ظرف شیشه ای بریزید. بعد از اینکه موم ذوب شد، آب چغندر را درون موم بریزید و ترکیب کنید. آب چغندر را می توانید با توجه به رنگ رژلب مورد علاقه خود، زیاد و کم کنید. بعد از مخلوط کردن آب چغندر و موم، این مخلوط را کنار بگذارید تا خنک شود.

از اینکه تا انتهای این نوشته با ایران اوریفلیم همراه بودید، از شما متشکریم. ایران اوریفلیم، فروشگاه رسمی محصولات آرایشی و بهداشتی اوریفلیم است که در تهران، فعالیت می کند. شما می توانید محصولات آرایشی و بهداشتی خود را از فروشگاه ایران اوریفلیم دریافت کنید.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر