menuordersearch
iranoriflame.ir
دیگر باز نشو!
بستن

روش درست کردن ماسک با زغال فعال ,

مشــاوره تلگرام telegram
لگوی سایت
۱۳۹۷/۱۰/۸ شنبه
(0)
(0)
روش درست کردن ماسک با زغال فعال
روش درست کردن ماسک با زغال فعال

روش درست کردن بلک ماسک خانگی با زغال فعال

یکی از ماسکهای عالی برای شادابی و طراوت پوست، بلک ماسک است که با زغال فعال درست می شود. برای درست کردن بلک ماسک، چندین روش وجود دارد. یکی از روشها این است که پودر زغال فعال را با آب و ژل آلوئه ورا ترکیب کنید و به پوست خود بزنید. این روش خوب است؛ اما شستن و برداشتن این ماسک، کار راحتی نیست. ماسکی که در این نوشته با آن آشنا می شوید، به راحتی از روی پوست برداشته می شود. بلک ماسک خانگی، جوش و لکه های سرسیاه روی بینی شما را از بین می برد و منافذ باز پوست شما را پاکسازی می کند.

برای درست کردن بلک ماسک به چه چیزهایی نیاز دارید؟

پودر زغال فعال یا کربن اکتیو، پودر ژلاتین و آب از جمله مواد لازم برای درست کردن بلک ماسک هستند. با وجود پودر ژلاتین، بلک ماسک شما به راحتی از روی پوستتان برداشته می شود.

برای درست کردن بلک ماسک به 2 قاشق زغال فعال یا کربن اکتیو نیاز دارید. زغال فعال را می توانید از عطاری ها و داروخانه ها تهیه کنید. بهتر است بعد از خرید زغال فعال، آن را آسیاب کنید تا کاملا پودر شود. سپس باید پودر زغال را الک کنید تا ذرات درشت نداشته باشد.

4 قاشق پودر ژلاتین را با زغال فعال خود ترکیب کنید و آب داغ را به آنها اضافه کنید. بلک ماسک شما باید کاملا غلیظ باشد. سفت بودن این ماسک، به دلیل وجود ژلاتین در آن است.

پوست صورت خود را از کرم و آرایش پاک کنید و با یک براش تمیز، بلک ماسک را روی صورت خود بمالید. ضخامت ماسک شما نباید کم باشد. بعد از زدن ماسک، اجازه دهید که به مدت 20 تا 25 دقیقه روی پوست شما بماند و خشک شود.

بلک ماسک را به دور چشم خود نزنید. هم چنین مراقب باشید که بلک ماسک، روی ابروهای شما نریزد. در زمان برداشتن بلک ماسک، می بینید که به راحتی از روی پوست شما جدا می شود. این ماسک، تمام آلودگی های زیر پوست را از بین می برد و پوست شما را تمیز می کند.

بلک ماسک، هم برای خانمها و هم برای آقایان قابل استفاده است. اگر پوست نازک و حساسی دارید، بلک ماسک را به نقاط حساس پوستتان مانند گونه ها و اطراف دهانتان نزنید. استفاده از بلک ماسک، باعث از بین رفتن جوشهای سرسیاه روی بینی، چانه و پیشانی می شود. هم چنین موهای صورت را می کند.

بعد از استفاده از بلک ماسک، پوست خود را با تونر تمیز کنید؛ چون هم منافذ باز پوست شما را می بندد و هم به پوست شما، التیام می بخشد.

در این نوشته، با روش درست کردن بلک ماسک آشنا شدید و یاد گرفتید که این ماسک، تا چه اندازه برای پاکسازی پوست شما مفید است. از اینکه تا انتهای این نوشته با ایران اوریفلیم همراه ما بودید از شما متشکریم.

ایران اوریفلیم، فروشگاه اینترنتی معتبری است که محصولات آرایشی و بهداشتی از برند اوریفلیم را به مشتریان عزیز در سراسر ایران عرضه می کند. با استفاده از محصولات اوریفلیم، چهره ای زیباتر و جوان تر خواهید داشت.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر