menuordersearch
iranoriflame.ir
دیگر باز نشو!
بستن

روش ساخت تقویت کننده طبیعی ابرو در خانه ,

مشــاوره تلگرام telegram
لگوی سایت
۱۳۹۷/۶/۱۰ شنبه
(0)
(0)
روش ساخت تقویت کننده طبیعی ابرو در خانه
روش ساخت تقویت کننده طبیعی ابرو در خانه

ساختن تقویت کننده طبیعی ابرو

داشتن ابروهای زیبا، یکی از روشهای عالی برای داشتن ابروهایی زیبا و پرپشت است. در این نوشته با سرم طبیعی تقویت کننده ابرو آشنا خواهید شد.

مواد لازم برای ساختن تقویت کننده ابرو

برای درست کردن تقویت کننده طبیعی ابرو به ژل آلوئه ورا، دو عدد قرص ویتامین E، روغن کرچک و روغن بادام تلخ یا شیرین نیاز دارید.

روش ساخت تقویت کننده طبیعی ابرو در خانه

برای ساختن سرم تقویتی ابرو باید 2 قاشق غذا خوری ژل آلوئه ورا را با 2 قاشق غذاخوری روغن کرچک ترکیب کنید. ژل آلوئه ورا به صورت آماده در داروخانه ها موجود است، به علاوه از خود گیاه نیز می توانید استفاده کنید. تمام مواد اولیه این تقویت کننده طبیعی را می توانید از عطاری و داروخانه تهیه کنید.

دو عدد قرص ویتامین E را بشکنید و روغن آن را داخل ترکیب آلوئه ورا و روغن کرچک اضافه کنید. اضافه کردن روغن بادام دلخواهی است و برای بیشتر شدن خواص این ماسک، چند قطره روفن بادام را به ظرف اضافه کنید.

برای استفاده از این سرم، باید از شانه مخصوص ابرو استفاده کنید. البته با برس تمیز ریمل هم می توانید این سرم تقویتی را روی ابروهای خود بزنید. این تقویت کننده را به تمام قسمتهای ابرو بزنید. از ریشه ابرو شروع کنید و خوب آن را به تقویت کننده آغشته کنید.

این سرم تقویتی را شبها قبل از خواب به ابروهای خود بزنید و بخوابید. صبح که از خواب بیدار شدید، ناحیه ابروها را با آب ولرم شستشو دهید.

نکته: این ماسک، برای تقویت موهای مژه ها نیز مناسب است. البته باید حواستان باشد که تقویت کننده به داخل چشمهای شما نرود.

خواص این سرم تقویتی چیست؟

آلوئه ورا، ماده ای است که باعث تسریع رشد موها می شود. روغن کرچک نیز در سفت و محکم شدن ریشه و تارهای ابرو تاثیر زیادی دارد. ویتامین E از ریزش موها جلوگیری می کند و در رشد مو تاثیر زیادی دارد. روغن بادام تلخ نیز در رشد موها تاثیر زیادی دارد. البته شما می توانید از روغن بادام شیرین نیز استفاده کنید.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر