menuordersearch
iranoriflame.ir
دیگر باز نشو!
بستن

روشهای تقویت ابرو و مژه ,

مشــاوره تلگرام telegram
لگوی سایت
۱۳۹۷/۵/۱۴ یکشنبه
(0)
(0)
روشهای تقویت ابرو و مژه
روشهای تقویت ابرو و مژه
روشهای تقویت ابرو و مژه
همه افراد دوست دارند ابروها و مژه هایی پرپشت داشته باشند و زیباتر به نظر برسند. اگر ابروها و مژه هایی پرپشت داشته باشید، بدون آرایش هم زیبا و جذاب به نظر خواهید رسید.
متاسفانه بسیاری از افراد با این مشکل روبرو هستند و از ریزش موهای ابرو و مژه خود گلایه دارند. استرس، تغذیه نامناسب، بی تحرکی و مشکلاتی نظیر استعمال دخانیات و مصرف داروهای هورمونی و آرام بخش از دلایل ریزش موهای ابرو و مژه هستند.

روشهای ساده برای تقویت موهای مژه و ابرو

  • از روغن کرچک استفاده کنید.
روغن کرچک،روغنی گیاهی است که از دانه بذر لوبیا گرفته می شود. روغن کرچک، محرکی قوی برای رشد و تغذیه فولیکول مو است. روغن کرچک، باعث رشد و تغذیه فولیکولهای مو می شود و ابرو مژه ها را پرپشت و درخشان می کند. هم چنین با میکروبهای موثر در ریزش موها جلوگیری می کند. قبل از خواب، ابروها و مژه های خود را به روغن کرچک آغشته کنید و اجازه دهید خوب جذب شود. برای کمتر کردن چربی این روغن می توانید کمی ژل آلوئه ورا را با روغن کرچک ترکیب کنید. این کار را به مدت 1 الی 3 ماه انجام دهید.
  • از روغن زیتون برای پرپشت شدن موهای مژه و ابروی خود کمک بگیرید.
روغن زیتون، سرشار از ویتامین E و اسید اولئیک است که برای رشد مو موردنیاز هستند. روغن زیتون، مو را به خوبی تغذیه می کند و تار موها را ضخیم می کند. استفاده از روغن زیتون، باعث می شود موهایی تیره تر داشته باشید و جذاب تر شوید. شبها قبل از خواب، ابروها و مژه های خود را به روغن زیتون آغشته کنید و بلافاصله بعد از بیدار شدن، با آب صورتتان را شستشو دهید. اگر کمی روغن زیتون را گرم کنید، تاثیرات بیشتری خواهید دید. این کار را به مدت 2 الی 3 ماه تکرار کنید تا تاثیرات شگفت انگیز این روغن پرخاصیت را مشاهده کنید.
  • قدرت ژل آلوئه ورا را جدی بگیرید.
یکی از درمانهای شگفت انگیز و موثر برای داشتن موهای بلند و ضخیم در ناحیه مژه و ابرو، آلوئه ورا است. آلوئه ورا سرشار از مواد مغذی و ویتامین ها است که برای رشد موهای سالم و براق موثر هستند. مواد موجود در آلوئه ورا از ریزش مژه های شما جلوگیری می کند. خاصیت مرطوب کنندگی این گیاه، موها را سالم و درخشان می کند. قبل از خواب، موهای ابرو و مژه های خود را به ژل آلوئه ورا آغشته کنید و صبح صورت خود را با آب ولرم بشویید. برای اینکه زودتر نتیجه بگیرید، می توانید روغن جوجوبا را به ژل آلوئه ورا اضافه کنید و این ترکیب را به موهای ابرو و مژه های خود بمالید.
  • مژه ها و ابروهای خود را با برس مرتب کنید.
ه کمک برش کشیدن به ابرو و مژه ها، خاک و ذرات گرد و غبار میان موهای ابرو و مژه ها را از بین می برد. وقتی آلودگی و ذرات گرد و غبار روی ابرو و مژه شما نشسته باشد، باعث توقف رشد و ریزش موهای ابرو و مژه شما می شود. برس کشیدن، گردش خون را سرعت می بهشد و باعث می شود که مواد مغذی بیشتری به فولیکولهای مو برسند. فقط 5 دقیقه در روز زمان بگذارید و موهای خود را با کمک برسی کوچک مرتب کنید. با این کار خیلی ساده، موهای ابرو و مژه شما ضخیم تر می شود و پرپشت تر خواهند شد.
  • از ویتامین E استفاده کنید.
رشد مو در افرادی که ویتامین E مصرف می کنند، به نسبت دیگر افراد که از این ویتامین استفاده نمی کنند بیشتر است. ویتامین E از ریزش موهای ابرو و مژه شما جلوگیری می کند. برای اینکه از خواص بی نظیر این ماده بهره مند شوید، چند قطره ویتامین E را روی برس بریزید و ابروها و مژه های خود را برس بکشید.
  • از چای سبز غافل نشوید.
چای سبز دارای ماده ای به نام فلانوئید است که باعث تقویت رشد موها می شود. چای سبز از ریزش موها نیز جلوگیری می کند. اگر می خواهید از خواص شگفت انگیز چای سبز بهره مند شوید، یک فنجان چای سبز تهیه کنید. بعد از خنک شدن چای سبز، تکه ای پنبه بردارید و چای سبز را به ابروها و مژه های خود بمالید. پنبه را از قسمت ریشه مو تا انتها و در جهت رویش موها بکشید. اجازه دهید 15 دقیقه این ماده روی ابروها و مژه های شما بماند و بعد آن را با آب شستشو دهید. در هفته دو بار از چای سبز برای رویش موهای مژه و ابروهای خود استفاده کنید و این کار را به مدت 3 ماه تکرار کنید.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر