menuordersearch
iranoriflame.ir
دیگر باز نشو!
بستن

روشهای درست کردن 5 مدل کرم های خانگی ,

مشــاوره تلگرام telegram
لگوی سایت
۱۳۹۷/۸/۱۸ جمعه
(0)
(0)
روشهای درست کردن 5 مدل کرم های خانگی
روشهای درست کردن 5 مدل کرم های خانگی

روشهای درست کردن 5 مدل کرم های خانگی

برای داشتن کرم های مرطوب کننده و مغذی پوست، حتما نباید آنها را بخرید! شما می توانید در خانه خودتان، این کرم ها را با مواد طبیعی درست کنید. با این کار، دیگر نیازی به پرداخت هزینه های زیاد نخواهید داشت. کرم های طبیعی، فاقد مواد شیمیایی هستند و به همین دلیل، پوست شما را شاداب و لطیف می کنند. خاصیت تقویتی این کرم ها، بسیار فوق العاده است. در این نوشته، شما با روشهای درست کردن انواع کرم های خانگی آشنا خواهید شد. از شما می خواهیم تا پایان این نوشته با ایران اوریفلیم همراه باشید.

روشهای درست کردن 5 مدل کرم های خانگی

  1. روش درست کردن کرم دست با گل بابونه

یک لیوان وازلین را روی حررات بخار آب گرم کنید تا رقیق و روان شود. سپس یک استکان گل بابونه و گل پنیرک را درون وازلین بریزید. وازلین و ترکیب گلهای بابونه و گل پنیرک را روی حررات غیر مستقیم قرار داده و اجازه دهید که 40 دقیقه باقی بماند. در این مدت، وازلین و عصاره گل بابونه و گل پنیرک به خوبی با یکدیگر ترکیب می شوند. بعد از 40 دقیقه، اجازه دهید این مخلوط سرد شود. این کرم را در ظرف شیشه ای بریزید و در یخچال بگذارید. این کرم را به صورت روزانه استفاده کنید تا خشکی پوست دست شما از بین برود و به خوبی آبرسانی شود.

  1. روش درست کردن کرم مرطوب کننده عمیق

اگر می خواهید لایه های عمیق تری از پوست صورت شما آبرسانی شود، کرم مرطوب کننده عمیق را درست کنید. برای درست کردن این کرم به عسل، روغن نارگیل و آبلیمو نیاز دارید. مقدار این مواد، هرکدام به اندازه یک قاشق غذاخوری است. این مواد را با هم ترکیب کنید و اجازه دهید 30 دقیقه استراحت کند. این کرم را می توانید هر روز روی پوست خود بمالید تا خشکی پوست شما را برطرف کند. البته این را بدانید که حدود 40 دقیقه بعد از استفاده از این کرم، باید صورت خود را با آب شستشو دهید؛ زیرا آبلیموی موجود در این کرم، نباید زیاد روی پوست بماند. این کرم را در یخچال نگهداری کنید.

  1. روش درست کردن کرم شب با گلیسیرین و روغن بادام

گلیسیرین، یکی از مواد عالی برای حفظ رطوبت و سلامتی پوست شما است. اگر می خواهید کرم فوق العاده ای داشته باشید که در شبهای سرد از آن برای تقویت پوست خود استفاده کنید، این کرم عالی را در منزل درست کنید. برای درست کردن کرم شب، به گلیسیرین، روغن بادام، روغن نارگیل و گلاب نیاز دارید. روغن بادام و روغن نارگیل را روی حرارت قرار دهید تا روان شود و به خوبی جذب یکدیگر شوند. سپس روغن ها را از روی حرارت بردارید و گلاب و گلیسیرین را به آن اضافه کنید. بعد از خنک شدن می توانید آن را درون ظرف دردار بریزید و در یخچال بگذارید. شبها قبل از خواب، از کرم شب خود استفاده کنید تا مشاهده کنید که پوست شما چقدر شاداب و جذاب می شود.

  1. روش درست کردن کرم مرطوب کننده پا

برای درست کردن کرم مرطوب کننده و نرم کننده پا به روغن کنجد، موم عسل، اسانس نعناع و اسانس لیمو ترش نیاز دارید. درون قابلمه، آب بریزید و روی اجاق قرار دهید تا گرم شود. در ظرف دیگری، 3 قاشق غذاخوری روغن کنجد بریزید و درون قابلمه پر از آب قرار دهید تا در حرارت غیر مستقیم، گرم شود. 1.5 قاشق غذاخوری موم عسل به روغن کنجد اضافه کنید. وقتی موم عسل به صورت کامل ذوب شد، ظرف کوچک را از درون قابلمه دربیاورید و اجازه دهید خنک شود. پس از سرد شدن ، 1 قطره اسانس لیمو ترش و 10 قطره اسانس نعناع را درون مخلوط روغن کنجد و موم عسل بریزید و خوب با هم ترکیب کنید. شبها این کرم را به پای خود بمالید و اجازه دهید که پوست پای شما با این کرم، تقویت شود.

  1. کرم تقویت کننده برای پوستهای حساس

اگر پوست صورت شما حساس است، نمی توانید از هر ماده ای برای تقویت پوست خود استفاده کنید. کرم جوانه گندم، کرمی عالی و بدون عوارض است که پوست صورت شما را شاداب و سالم نگه می دارد. برای درست کردن این کرم، 3 قاشق غذاخوری پودر جوانه گندم را با 3 قاشق گلیسیرین ترکیب کرده و آنها را هم بزنید تا خمیری شکل و یکدست شوند. سپس گلاب را به تدریج و به صورت قطره ای به آن اضافه کنید تا از حالت خمیری خارج شود و حالت روان پیدا کند. وقتی کرم نرم و روان شد، آن را درون شیشه دردار بریزید و در یخچال نگهداری کید. این کرم برای مراقبت و شادابی پوست شما بسیار عالی است.

در این نوشته با روشهای درست کردن 5 کرم خانگی آشنا شدید. از اینکه تا انتهای این نوشته با ایران اوریفلیم همراه بودید از شما متشکریم.

ایران اوریفلیم، فروشگاه اینترنتی و نمایندگی معتبر محصولات اوریفلیم در تهران است که محصولات آرایشی و بهداشتی باکیفیت را به مشتریان عزیز ارائه می کند.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر