menuordersearch
iranoriflame.ir
دیگر باز نشو!
بستن

روشهای درمان چین و چروک دور لب در منزل ,

مشــاوره تلگرام telegram
لگوی سایت
۱۳۹۷/۱۱/۵ جمعه
(0)
(0)
روشهای درمان چین و چروک دور لب در منزل
روشهای درمان چین و چروک دور لب در منزل

چین و چروکهای دور لب را در منزل درمان کنید!

یکی از موضوعات نگران کننده در چهره خانمها، پیدا شدن چین و چروک در اطراف لبها است. چین و چروک دور لب، از جمله مشکلات پوستی است که خانمها برای درمان آن، به دنبال راه های شیمیایی می روند؛ اما در این مطلب، می خواهیم روشهای طبیعی و راحت برای درمان چین و چروک در منزل را به شما معرفی کنیم. از شما می خواهیم تا پایان این نوشته همراه ما باشید.

روشهای درمان چین و چروک دور لب در منزل

با این راهکارها می توانید چروکهای دور لبتان را برطرف کنید:

  • درمان چین و چروک دور لب با روغن زیتون

روغن زیتون، یکی از مواد عالی برای سلامتی و مراقبت از پوست است. با استفاده از روغن زیتون، شما می توانید چین و چروکهای اطراف دهان خود را درمان کنید. مقدار زیادی ویتامین E و مواد مفید در روغن زیتون وجود دارد و تاثیر فوق العاده ای روی درمان چروکهای اطراف دهان می گذارد. برای درمان چروکهای دور لب، شبها قبل از خواب مقداری روغن زیتون به پوست اطراف دهان خود بمالید و صبح، صورت خود را با آب ولرم یا آب خنک بشویید.

  • درمان چروک اطراف دهان با آلوئه ورا

یکی از موثرترین و بهترین روشهای درمانی برای رفع چین و چروکهای اطراف دهان، استفاده از ژل آلوئه ورا است. آلوئه ورا باعث کاهش این خطوط و چروکها می شود. ژل آلوئه ورا باعث می شود که پوست به صورت طبیعی مرطوب شود و چین و چروکهای جدید و عمیق در اطراف دهان به وجود نیاید. اگر می خواهید تاثیر فوق العاده آلوئه ورا را مشاهده کنید، یک برگ گیاه آلوئه‌ورا تازه را بکنید و آن را فشار بدهید تا مایع ژله ای داخل آن خارج شود. سپس ژل آلوئه ورا را روی نواحی موردنظر که دچار چین و چروک شده اند بمالید و صبر کنید تا ژل کاملا جذب پوستتان شود. بعد از نیم ساعت، پوست خود را با آب بشویید.

  • درمان چین و چروک دور لب با لیموی تازه و عسل

شاید تا به حال درباره خواص عالی آب لیموی تازه و عسل برای رفع سرماخوردگی و گلودرد مطالبی شنیده باشید. هم لیمو و هم عسل، حاوی مقدار زیادی ویتامین و مواد مغذی لازم برای تقویت و بهبود سلامت پوست هستند. لیمو و آب لیمو، ویتامین C از ایجاد آسیب ‌های پوستی ناشی از رادیکال‌ های آزاد جلوگیری می کند و عسل نیز باعث مرطوب شدن پوست شده و جریان خون زیر پوست را تقویت می کند. در نتیجه ماسک ترکیب شده با آب لیمو و عسل می تواند از ایجاد خطوط و چروک روی صورت و اطراف دهان پیشگیری کند. برای درمان چین و چروک دور لب با این ماسک، باید 1 قاشق غذاخوری آب لیمو را با 1 قاشق چای خوری عسل و 1 قاشق غذاخوری آب گرم مخلوط کنید. بعد از هم زدن این ماسک، آن را به اطراف دهان خود بمالید و بعد از 15 دقیقه، ماسک عسل و آب لیمو را با آب ولرم از روی صورتتان پاک کنید.

  • درمان چین و چروک دور لب با سفیده تخم مرغ و روغن نارگیل

ترکیب سفیده تخم مرغ و روغن نارگیل، تاثیری جادویی دارد و چین و چروکهای اطراف دهانتان را به سرعت برطرف می کند. سفیده تخم مرغ، باعث سفت تر شدن پوست شما می شود. روغن نارگیل هم باعث مرطوب شدن عمیق پوست می شود و از خشکی و چروک شدن اطراف دهان جلوگیری می کند. برای از بین بردن چروکهای دور لب با سفیده تخم مرغ و روغن نارگیل، باید 1 قاشق غذاخوری سفیده تخم مرغ را با 1 قاشق چای خوری روغن نارگیل مخلوط کنید تا شکل خمیر شود. سپس این ماسک را به اطراف دهان خود بمالید و حدود 15 تا 20 دقیقه صبر کنید. سپس صورت خود را با آب ولرم بشویید و با حوله ای تمیز خشکش کنید.

آنچه در این نوشته خواندید، روش درمان چین و چروک دور لب به صورت طبیعی در منزل بود. از اینکه تا انتهای این نوشته با ما همراه بودید از شما بسیار متشکریم.

ایران اوریفلیم، یک فروشگاه اینترنتی معتبر است که در زمینه فروش انواع محصولات آرایشی و بهداشتی از برند اوریفلیم فعالیت می کند. اوریفلیم، یکی از بهترین و شناخته شده ترین برندهای محصولات آرایشی و بهداشتی در جهان است. شما می توانید انواع وسایل آرایشی و مراقبت از پوست و مو را از ایران اوریفلیم خریداری کنید.

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر