menuordersearch
iranoriflame.ir
دیگر باز نشو!
بستن

روشهای پاکسازی بدن را یاد بگیرید تا پوستی زیبا و شاداب داشته باشید! ,

مشــاوره تلگرام telegram
لگوی سایت
۱۳۹۷/۷/۲۲ یکشنبه
(0)
(0)
روشهای پاکسازی بدن را یاد بگیرید تا پوستی زیبا و شاداب داشته باشید!
روشهای پاکسازی بدن را یاد بگیرید تا پوستی زیبا و شاداب داشته باشید!

روشهای پاکسازی بدن را یاد بگیرید تا پوستی زیبا و شاداب داشته باشید!

یکی از روشهایی که روی شادابی و سلامتی پوست به صورت مستقیم تاثیر می گذارد، پاکسازی بدن از درون است.

اثرات پاکسازی بدن روی پوست چیست؟

آیا همیشه و در همه حال به غذایی که می خورید توجه می کنید؟ واقعیت این است که اغلب انسانها، هر گونه مواد خوراکی از قبیل فست فودها، نوشابه ها و.. را می خورند و در این میان، سموم مختلف را نیز وارد بدن خود می کنند. وقتی بدن از سموم و مواد مضر پر شود، سلامتی فرد به خطر می افتد. علائمی نظیر خستگی، نفخ و یبوست و مشکلات پوستی از جمله علائم انباشته شدن مواد مضر در بدن هستند. در این نوشته به اثرات پاکسازی بدن روی پوست و راهکارهای این کار خواهیم پرداخت. از شما می خواهیم در این نوشته با ایران اوریفلیم همراه باشید.

چگونه می توانید بدن خود را پاکسازی کنید و پوستی سالم داشته باشید؟

رنگدانه های پوستی، آکنه، کدری پوست و از بین رفتن نشاط پوست از جمله نشانه های مشکلات پوستی و زیاد شدن مواد سمی در بدن شما است. اگر می خواهید پوستی تمیز و درخشان داشته باشید، باید یاد بگیرید که پوستتان را پاکسازی کنید. راهکارهای زیر به شما پوستی سالم و بانشاط می بخشد و بدنتان را از سموم پاکسازی می کند:

  • روزانه 10 لیوان آب بخورید. بسیاری از مشکلات پوستی، با خوردن 10 لیوان آب برطرف می شود. چه در فصل تابستان و چه در فصل زمستان، شما باید این میزان آب را به بدن خود برسانید. وقتی به اندازه کافی آب می خورید، بدن شما به خوبی هیدراته می شود و شادابی و انرژی شما را چندین برابر می کند. نوشیدن آب به میزان کافی، مستقیما روی سلامتی پوست شما تاثیر می گذارد.
  • لیموترش بخورید. استفاده از لیموترش، به شما کمک می کند که پوستی درخشان براق داشته باشید. بسیاری از مشکلات پوستی با لیموترش برطرف می شود. ویتامین C موجود در لیموترش، چین و چروک و لکهای پوستی را از بین می ‌برد و باعث پاکسازی بدن از مواد مضر می شود. همچنین سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. شما می توانید لیموترش را در آب بچلانید و سپس آن را میل کنید.
  • سیب بخورید. سیب، سرشار از مواد مفید برای سلامتی است. مواد مغذی موجود در سیب، باعث تولید کلاژن می شود که روی جوانی و شادابی پوست شما تاثیر مستقیم می گذارد. با خوردن سیب، خیلی زود بدن شما از سموم پاکسازی می شود و سلامتی پوست شما نیز چند برابر خواهد شد. می توانید روی سیب، دارچین بزنید و آن را در یخچال بگذارید تا به خورد یکدیگر بروند. دارچین نیز از بروز جوش و آکنه جلوگیری می کند و باعث بهبود سیستم گردش خون می شود.
  • ماهی و دانه های روغنی بخورید. یکی از بهترین مواد برای دفع سموم بدن و پاکسازی کبد، چربی های اشباع نشده و امگا 3 است. برای رساندن این مواد مغذی و چربی های مفید باید از مغزها، ماهی ها و روغنهای طبیعی مانند روغن زیتون و روغن نارگیل استفاده کنید.
  • میوه و سبزی بخورید. آنتی اکسیدانهای موجود در میوه ها و سبزیجات، با سموم بدن مقابله می کنند.
  • مصرف لبنیات و گوشت قرمز را محدود کنید. از مصرف زیاد لبنیات مخصوصا پرچرب، گوشتهای قرمز پرچرب، نوشابه و مواد غذایی صنعتی دوری کنید تا بدن شما پاکسازی شده و سموم دفع شوند.
  • مخلوطی از خیار، لیمو و نعناع بخورید. یکی از سالم ترین نوشیدنی ها برای داشتن پوستی درخشان و زیبا، نوشیدنی خیار، نعناع و لیمو ترش است. خیار باعث هیدراته شدن و پاکسازی سموم از بدن می شود. نعناع، سیستم گوارشی شما را تقویت می کند. با خواص لیمو ترش هم آشنا شدید. این ترکیبات، به روشن شدن و شادابی پوست شما کمک زیادی می کند. سعی کنید این نوشیدنی سالم و خوشمزه را هر روز بخورید تا پوستی شاداب و براق داشته باشید.

در این نوشته با راهکارهای موثر برای پاکسازی بدن از سموم و تاثیر این کار روی سلامتی پوست آشنا شدید. از اینکه تا انتهای این نوشته با ایران اوریفلیم همراه بودید از شما متشکریم.

ایران اوریفلیم، جامع ترین فروشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی در تهران است که با هدف ارائه محصولات آرایشی و بهداشتی درجه یک تلاش می کند و محصولاتش را با بهترین قیمت به مشتریان عزیز ارائه می کند.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر