menuordersearch
iranoriflame.ir
دیگر باز نشو!
بستن

زیبایی پوست با روش مردم چین، هند، ایتالیا، مکزیک و فرانسه! ,

مشــاوره تلگرام telegram
لگوی سایت
۱۳۹۷/۸/۱۴ دوشنبه
(0)
(0)
زیبایی پوست با روش مردم چین، هند، ایتالیا، مکزیک و فرانسه!
زیبایی پوست با روش مردم چین، هند، ایتالیا، مکزیک و فرانسه!

زیبایی پوست با روش مردم چین، هند، ایتالیا، مکزیک و فرانسه!

برای اینکه پوست زیبایی داشته باشید، باید به آن اهمیت بدهید و از پوست خود مراقبت کنید. مراقبت از پوست، روشهای زیادی دارد و ما ایرانی ها، تعداد کمی از این روشها را بلد هستیم. برای سالم ماندن پوست صورت و بدن، خوب است روشهای مراقبت از پوست را از مردم دیگر کشورها نیز یاد بگیریم. در این نوشته، ما به سراغ روشهایی رفته ایم که مردم کشورهای چین، هند، ایتالیا، مکزیک و فرانسه از آن استفاده می کنند تا پوست زیبا و شادابی داشته باشند. از شما می خواهیم تا پایان این نوشته با ایران اوریفلیم همراه باشید تا روشهای زیبایی مردم 5 کشور از جهان را یاد بگیرید.

راز زیبایی پوست مردم چین

مردم چین، از چای و دمنوش گیاهی برای زیبایی و درخشش پوستشان استفاده می کنند. چینی ها، به نوشیدن چای سبز عادت دارند. چای سبز به دلیل داشتن آنتی اکسیدان؛ باعث بازسازی سلولهای پوستی می شود و چین و چروکها را نیز از بین می برد. به علاوه، آنها از چای سفید نیز بسیار استفاده می کنند. چای سبز را می توان بعد از دم کردن، به عنوان ماسک روی پوست مالید تا به صورت مستقیم جذب پوست شود. شما نیز با خوردن چای سبز، می توانید مانند چینی ها، پوست زیبایی داشته باشید.

راز زیبایی پوست مردم هند

خانمهای هندی به دلیل داشتن پوست صاف و موهای پرپشت بسیار جذاب هستند. هندی ها برای سلامتی و شادبی پوستشان، هر روز یک فنجان چای زنجبیل میل می کنند. چای زنجبیل، از زنجبیل تازه، عسل و آب جوش درست می شود. عسل موجود در این چای، باعث کاهش التهاب پوست می شود. هم چنین، عسل خاصیت ضدباکتریایی دارد و مانع از تورم پوست و بروز آکنه و جوش می شود! زنجبیل نیز حاوی آنتی اکسیدان است و به همین دلیل باعث حفظ کلاژن های پوست می شود. کلاژن های پوست، عامل اصلی سلامتی و جوان ماندن پوست شما هستند. شما می توانید چای زنجبیل را به راحتی در منزل درست کنید و با نوشیدن آن، زیبایی پوست خود را حفظ کنید.

راز زیبایی مردم ایتالیا

زیتون در ایتالیا، یک خوراکی مهم و پرکاربرد است. مردم ایتالیا، از زیتون و روغن زیتون برای پخت بسیاز از غذاها مانند پیتزا مارگاریتا استفاده می کنند. روغن زیتون، یکی از بهترین مواد برای سلامتی پوست است؛ زیرا پوست شما را جوان نگه می دارد و سرشار از ویتامین E است. ویتامین E در جوانسازی پوست شما نقش زیادی دارد. روغن زیتون به خوبی پوست شما را تغذیه و آبرسانی می کند. بهترین زمان برای استفاده از روغن زیتون، بعد از استحمام است.

راز زیبایی مردم مکزیک

راز زیبایی مردم مکزیک در یک اسکراب طبیعی و مفید نهفته است. مردم مکزیک، از ماسک شکر و آب لیمو برای از بین بردن سلولهای مرده پوست خود استفاده می کنند. آنها با درست کردن ماسک شکر و آب لیمو، به بازسازی پوست خود کمک می کنند. ماسک شکر و آب لیموی طبیعی، یکی از بهترین مواد برای جلوگیری از پیری پوست است. شما نیز می توانید مانند مکزیکی ها این ماسک را درست کنید و پوست زیبایی داشته باشید.

راز زیبایی مردم فرانسه

راز زیبایی خانم های جذاب فرانسوی در انگور نهفته است. فرانسوی ها، به شدت به انگور علاقه داشته و آن را میل می کنند. هم چنین مردم فرانسه از انگور و محصولات درست شده از عصاره هسته انگور برای زیبایی خود استفاده می کنند. انگور سرشار از آنتی اکسیدان های مفید است. نتیجه استفاده از انگور، حفظ انعطاف پذیری و استحکام پوست است. در نتیجه با خوردن انگور و استفاده از محصولات ساخته شده با روغن هسته انگور زیبایی پوست شما چند برابر می شود.

راز زیبایی مردم کشورهای چین، هند، ایتالیا، مکزیم و فرانسه را خواندید. از اینکه در این نوشته با ایران اوریفلیم همراه بودید از شما ممنونیم.

ایران اوریفلیم، یک فروشگاه معتبر در تهران است که در زمینه فروش محصولات اوریفلیم فعالیت می کند. محصولات این فروشگاه آنلاین، بسیار باکیفیت هستند و به شما کمک می کنند که پوست زیبا و شادابی داشته باشید.

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر