menuordersearch
iranoriflame.ir
دیگر باز نشو!
بستن

عطرهای مناسب برای فصل تابستان ,

مشــاوره تلگرام telegram
لگوی سایت
۱۳۹۷/۵/۱۶ سه شنبه
(0)
(0)
عطرهای مناسب برای فصل تابستان
عطرهای مناسب برای فصل تابستان
با عطرهای مناسب برای فصل تابستان آشنا شوید
انتخاب عطر با رایحه مناسب هر فصل، اهمیت زیادی دارد. شما باید بدانید در کدام فصلها از چه عطرهایی استفاده کنید تا هم خوشبوتر ظاهر شوید و هم دیگران از حضور شما لذت ببرند. اگر در هر فصل، از عطر مناسب آن فصل استفاده نکنید، به جای خوشبو بودن، بویی زننده خواهید داشت که دیگران را اذیت می کند.
عطر مناسب برای فصل تابستان چه ویژگی هایی دارد؟
عطر مناسب برای فصل تابستان باید خنک باشد. عطرهای گرم و شیرین برای فصل تابستان اصلا مناسب نیستند و باعث ایجاد بوی ناخوشایند روی لباس و بدن شما می شود.
معرفی 6 عطر مناسب برای فصل تابستان مخصوص خانمها
  1. عطر لامور از برند لالیک
عطر زنانه لامور در سال 2013 به بازار آمده است. این عطر خاص، رایحه ای چوبی و شرقی دارد. برای ساختن این عطر از شکوفه پرتقال، ترنج، رز، گل مریم، گل یاسمن، عطر سدر، چوب صندل و مشک استفاده شده است. خنکی این عطر شما را به یاد نسیم بهاری می اندازد. رایحه ملایم و خنک عطر لامور، مناسب برای خانمهای خوش سلیقه و جذاب بسیار مناسب است. در قرارهای عاشقانه خود از عطر لامور استفاده کنید تا عشق و احساس خود را به طرف مقابل نشان دهید.
  1. عطر سی اچ از برند کارولینا هررا
عطر سی اچ در سال 2007 توسط کمپانی بزرگ کارولینا هررا ساخته شد و به بازار آمد. در این عطر، ترکیبی از عطر ترنج، پرتقال، گریپ فروت و خربزه، رز بلغاری، یاسمن و کرم فندقی را حس خواهید کرد. ترکیب این مواد با عطر دارچین، چوب و چرم، عطر سی اچ را به عطری فوق العاده و متفاوت تبدیل کرده است. رایحه این عطر خنک و ملایم است و برای قرارهای رسمی و استفاده روزانه در فصل تابستان بسیار مناسب است.
  1. عطر زنانه د بیت از برند بربری
کمپانی بربری، در سال 2008 یکی از خاص ترین عطرهای خود را روانه بازار کرده است. با بوییدن این عطر، ترکیبی از مرکبات و گیاهان را استشمام خواهید کرد. در نت ابتدایی این عطر، ترکیبی از پرتقال ماندارین، مشک، خس‌خس و سدر وجود دارند و به تدریج نت های شگفت انگیز دیگر از راه می رسند. ترکیب چای سبز، گل معطر آبی، ترنج، هل و فلفل صورتی در این عطر غوغایی کرده اند. ترکیب خنک و ملایم این عناصر، عطر د بیت را به یکی از عطرهای شیک و جذاب خانمها تبدیل کرده است.
  1. عطر زنانه اومنیا امتیست از کمپانی بولگاری
این عطر خوشبو در سال 2006 توسط برند بولگاری ساخته شد و به بازار آمد. ترکیبی از رایحه های گلی و چوبی را در این عطر خاص حس خواهید کرد. برای ساختن عطر زنانه اومنیا امتیست از چوبهای معطر، رایحه گریپ فروت، زنبق، رز بلغاری، گل آفتابگردان و گلهای خوشبو استفاده شده است. این عطر جذاب، انرژی بخش است و خنکی فوق العاده ای دارد. اگر می خواهید در روزهای گرم تابستان حس تازگی و خنکی را تجربه کنید از عطر اومنیا امتیست بولگاری استفاده کنید.
  1. عطر کوکومادمازل از برند کوکوچنل
این عطر در سال 2001 به بازار آمد. رایحه این عطر، گلی و شرقی است. برای ساختن عطر کوکومادمازل از اسانس مواد خوشبویی چون پرتقال، پرتقال ماندارین، شکوفه پرتقال و ترنج استفاده شده است. در رایحه میانی این عطر، رایحه خوش یاسمن، رز ترکی، ایلانگ ایلانگ و گل ابریشم را حس خواهید کرد. رایحه این عطر خنک و ملایم است. رایحه گلهای خوشبو، بوی عطر مادمازل را جذاب و خواستنی کرده است. شرکت کوکو چنل، یکی از برترین طراحان عطرهای خاص و شیک در دنیا است. عطر کوکو مادمازل را به بدن و لباس خود اسپری کنید و در مهمانی ها بدرخشید.
  1. عطر گودگرل از برند کارولینا هررا
گود گرل یا دختر خوب عطری است که در سال 2016 به بازار معرفی شد و خیلی زود توانست نظر خیلی ها را به خود جلب کند. "دختر خوب" حکایت دختر بازیگوشی است که دلفریبانه کاکائو و قهوه را با یاس و مریم در هم آمیخته و به یاری تونکا، شیرین و جذاب، هوای سرد را تجربه می کند. عطر گود گرل در گروه بویایی رایحه گل میوه ایو رایحه شرقی قرار می گیرد. نت ابتدایی عطر گود گرل، ترکیبی از قهوه و بادام است. کمی بعد از استفاده گود گرل، ترکیبی از گل مریم و گل یاس جای نت بادام و قهوه را می گیرد و باعث افزایش نشاط و کاهش استرس می شود. بعد از گذشت مدت زمان زیادی، ترکیبی از کاکائو و دانه تونکا وارد مسیر بویایی شما می شود.



نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر