menuordersearch
iranoriflame.ir
دیگر باز نشو!
بستن

ماسک های مناسب برای پوست و مو با استفاده از روغن زیتون ,

مشــاوره تلگرام telegram
لگوی سایت
۱۳۹۷/۵/۲۸ یکشنبه
(0)
(0)
ماسک های مناسب برای پوست و مو با استفاده از روغن زیتون
ماسک های مناسب برای پوست و مو با استفاده از روغن زیتون
انواع ماسک های پوست و مو با استفاده از روغن زیتون
روغن زیتون، یکی از مواد مقوی و عالی برای پوست صورت و موهای شما است. استفاده از روغن زیتون باعث نرم شدن و شادابی پوست می شود و موهای شما را درخشان می کند. در این نوشته قرار است طرز ساختن انواع ماسکهای پوست و مو با استفاده از روغن زیتون را به شما آموزش دهیم. از شما می خواهیم تا پایان این نوشته همراه ما باشید.

7 ماسک مناسب برای پوست و مو با استفاده از روغن زیتون

  1. ماسک روغن زیتون و روغن نارگیل
ترکیب روغن زیتون و روغن نارگیل، این ماسک را به ماسکی فوق العاده برای مبارزه با پیری تبدیل کرده است. روغن زیتون، سرشار از اسیدهای چرب است. روغن نارگیل نیز آنتی اکسیدان های زیادی دارد. ترکیب روغن زیتون و روغن نارگیل، باعث سفت شدن پوست شما می شود و در برابر رادیکالهای آزاد و نور خورشید از پوست شما محافظت می کند. برای درست کردن این ماسک، باید 2 قاشق روغن زیتون را با 1 قاشق روغن نارگیل ترکیب کنید. بعد از استفاده از این ماسک، اجازه دهید مواد داخل آن به خوبی جذب پوستتان شود.
  1. ماسک روغن زیتون و سفیده تخم مرغ
ماسک روغن زیتون و سفیده تخم مرغ، ماسکی فوق العاده برای سفت کردن پوست است و پوست شما را شفاف و لطیف می کند. برای درست کردن این ماسک، 1 عدد تخم مرغ را بشکنید و سفیده آن را جدا کنید. سفیده تخم مرغ را خوب به هم بزنید تا کف کند. سپس روغن زیتون را به آن اضافه کنید و این ماسک را روی پوست خود بمالید. اجازه دهید 30 الی 40 دقیقه ماسک روی پوستتان بماند و بعد با آب صورت خود را بشویید.
  1. ماسک روغن زیتون و آووکادو
اگر دوست دارید پوست شما عمیقاً پاکسازی شود، از ترکیب روغن زیتون و آووکادو استفاده کنید. این ماسک، سرشار از ویتامین E و اسیدهای چرب است که باعث بازسازی سلولهای پوستی می شود و از چین و چروک پوست جلوگیری می کند. برای درست کردن این ماسک، 1 عدد آووکادوی رسیده را با چنگال له کنید و روغن زیتون را به آن اضافه کنید. ماسک را روی صورت خود بگذارید و بعد از 30 دقیقه، صورت خود را با آب ولرم بشویید.
  1. ماسک روغن زیتون و عسل
ماسک روغن زیتون و عسل، باعث آب رسانی به پوست و رفع خشکی پوست می شود. این ماسک، ضدالتهاب است؛ در نتیجه، پوستهای حساس می توانند بدون دغدغه از این ماسک استفاده کنند. ترکیب روغن زیتون و عسل، حساسیت پوستی و سوختگی ها را التهام می بخشد. برای درست کردن این ماسک، 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون را با 1 قاشق غذاخوری عسل ترکیب کنید و صورت خود را با ماسک بپوشانید. بعد از 30 دقیقه، صورت خود را با آب شستشو دهید و سپس از مرطوب کننده استفاده کنید.
تا به اینجا با ماسکهای مناسب برای پوست آشنا شدید. هم اکنون به سرغ ماسک های مناسب برای مو خواهیم رفت.
  1. ماسک روغن زیتون، شیر نارگیل و عسل
این ماسک، برای موهای وز بسیار مناسب است. پروتئین موجود در شیر، باعث تغذیه مو و پوست سر می شود. این ماسک، موهای وز را مرطوب می کند و خشکی پوست سر را نیز درمان می کند. برای درست کردن این ماسک، باید 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون را با 1 پیمانه شیر نارگیل و 1 قاشق غذاخوری عسل ترکیب کنید و بعد از استفاده از ماسک، 1 ساعت به موهای خود استراحت بدهید و اجازه دهید مواد مغذی ماسک، جذب موهای شما شوند. بعد از 1 ساعت، موهای خود را با شامپوی نرم کننده شستشو دهید.
  1. ماسک روغن زیتون، عسل و ویتامین E
این ماسک، مخصوص نرم کردن موهای شما است. روغن زیتون، موهای شما را نرم و مرطوب می کند و ویتامین E باعث لطافت و درخشندگی موهای شما می شود. با استفاده از این ماسک، موهای شما تقویت شده و خشکی پوست سر و شکنندگی موهای شما از بین می رود. عسل موجود در این ماسک بی نظیر، رطوبت موهای شما را حفظ می کند. برای درست کردن این ماسک باید 3 قاشق غذاخوری روغن زیتون را با 2 قاشق غذاخوری عسل و نصف قاشق غذاخوری ویتامین E ترکیب کنید. بعد از استفاده از این ماسک، موهای خود را با کلاه رنگ بپوشانید و بعد از 90 دقیقه، موهایتان را با شامپوی ملایم شستشو دهید.
  1. ماسک روغن زیتون، موز و لیمو
این ماسک، خشکی پوست سر را درمان می کند. ویتامین C موجود در آب لیمو، باعث تسریع روند رشد مو می شود. خاصیت ضدقارچی این ماسک، باعث از بین رفتن شوره و درمان خارش پوست سر می شود. موز و روغن زیتون، موهای شما را نرم و مرطوب می کند. برای درست کردن این ماسک، 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون را با 1 عدد موز رسیده و 1 قاشق غذاخوری آب لیموی تازه ترکیب کنید. بعد از اینکه موها و پوست سر را با این ماسک ماساژ دادید، کلاه رنگ خود را بپوشید و بعد از 30 دقیقه موهای خود را با آب و شامپوی ملایم شستشو دهید.
روغن زیتون، سرشار از خاصیت است. در این نوشته با 7 ماسک آشنا شدید که برای پوست و مو بسیار مناسب هستند و با استفاده از روغن زیتون درست می شوند. این ماسک ها را در خانه درست کنید و پوست و مویی سالم و درخشان داشته باشید.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر