menuordersearch
iranoriflame.ir
دیگر باز نشو!
بستن

میکروپیگمنتیشن چیست و چه کاربردی دارد؟ ,

مشــاوره تلگرام telegram
لگوی سایت
۱۳۹۷/۴/۲۹ جمعه
(0)
(0)
میکروپیگمنتیشن چیست و چه کاربردی دارد؟
میکروپیگمنتیشن چیست و چه کاربردی دارد؟

میکروپیگمنتیشن چیست و چه کاربردی دارد؟

در دنیای مد و زیبایی، روشهای زیادی برای آراستگی وجود دارد. یکی از این روشها که به زیبا شدن پوست و افزایش جذابیت افراد کمک می کند، میکروپیگمنتیشن است. در میکروپیگمنتیشن، رنگدانه های طبیعی به پوست تزریق می شوند و آرایش دائمی را روی صورت فرد ثابت می کند. در این نوشته با میکروپیگمنتیشن بیشتر آشنا خواهید شد.

میگروپیگمنتیشن چیست؟

میکروپیگمنتیشن، یکی از جدیدترین روشها برای آرایش دائمی روی صورت است. در میکروپیگمنتیشن رنگها به صورت دائمی روی پوست شما می نشینند و شما را زیباتر و آراسته تر می کند. میکروپیگمنتیشن، از جدیدترین روشها برای آراستگی صورت است. میکروپیگمنتیشن برای اهداف پزشکی نیز کاربردهای زیادی دارد. در میکروپیگمنتیشن، رنگدانه های سازگار با پوست، در لایه های مشخصی از پوست کاشته می شود. در میکروپیگمنتیشن، رنگدانه پوست تخریب نمی شود و خطر ابتلا به بیماری بسیار کم است.
این روش با استفاده از سوزنهای بسیار ظریف و یکبار مصرف انجام می شود؛ در نتیجه هم درد کمتری دارد و هم بسیار بهداشتی است.
برای انجام میکروپیگمنتیشن، به مراکز آرایشی معتبر و کلینیک های زیبایی مراجعه کنید. در مراکز تخصصی پزشکی و بهداشتی، دوره هایی با عنوان «آموزش میکروپیگمنتیشن» وجود دارد که مراحل و اصول کار را به پزشکان و متخصصان زیبایی آموزش می دهد. تنها کسانی مجاز به انجام میکروپیگمنتیشن هستند که این دوره ها را گذرانده باشند. یادتان باشد که میکروپیگمنتیشن باید توسط افراد حرفه ای و دستگاه های پیشرفته انجام شود تا میزان خطر این کار به حداقل برسد.

کاربرد میکروپیگمنتیشن

افرادی که دارای ابروهای پرپشت، خط چشم دائمی، ابروهای قرینه، خط لب و آرایش دائمی چشم هستند، با استفاده از روش میکروپیگمنتیشن، این مدل آرایشی را روی صورت خود ماندگار کرده اند. از کاربردهای میکروپیگمنتیشن در موارد زیر استفاده می شود:

  • پرپشت کردن ابروها
  • خط چشم دائمی
  • پرپشت کردن مژه ها
  • بهبود خط لب
  • قرینه سازی ابروها
  • بهبود خط لب
  • درمان ضایعات پوستی و جای زخم
  • آرایش چشم
یادتان باشد که...
یادتان باشد که بعد از میکروپیگمنتیشن نمی توانید آرایشی که روی صورتتان حک شده است را از بین ببرید؛ در نتیجه قبل از اجرای این روش، به نتایج کار و تغییر در ظاهر خود فکر کنید. اگر می خواهید عمل میکروپیگمنتیشن روی صورت شما انجام شود، حتما به یک پزشک یا متخصص زیبایی مراجعه کنید تا این کار را به صورت اصولی و حرفه ای انجام دهد. پزشک متخصص، ابتدا به سوابق بیماری و داروهای مصرفی شما توجه می کند و بعد بررسی می کند که آیا به رنگدانه ها حساسیت دارید یا خیر. اگر به رنگدانه های مورد استفاده در میکروپیگمنتیشن حساسیت نداشته باشید، برای اجرای این روش مجاز هستید.
میکروپیگمنتیشن روشی بدون درد نیست؛ اما با استفاده از بی حس کننده های موضعی، حس سوزش و درد این روش بسیار کمتر می شود.
مراقبتهای بعد از میکروپیگمنتیشن
بعد از عمل نیز باید از پوست خود مراقبت کنید، از رفتن به استخر و سونا جلوگیری کنید، در معرض نور خورشید قرار نگیرید و از لوازم آرایشی به مدت 2 هفته استفاده نکنید. رعایت این نکات باعث می شود سلامتی شما بیشتر حفظ شود.
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر