menuordersearch
iranoriflame.ir
دیگر باز نشو!
بستن

نکات مهم برای آرایش در پوستهای تیره ,

مشــاوره تلگرام telegram
لگوی سایت
۱۳۹۷/۴/۲۵ دوشنبه
(0)
(0)
نکات مهم برای آرایش در پوستهای تیره
نکات مهم برای آرایش در پوستهای تیره
نحوه آرایش صحیح در پوستهای سبزه
پوست سبزه، خانمها را جذاب تر و زیباتر می کند. افرادی که پوست سبزه ای دارند، باید به یکسری نکات در آرایش توجه کنند. ترفندهای آرایشی به خانمها کمک می کند که زیبایی های خود را بیشتر نشان دهند. این نوشته، نکات مهم برای آرایش پوستهای سبزه را به شما آموزش می دهد.
نکات مهم در آرایش پوست سبزه
اگر جزو افرادی هستید که پوست سبزه ای دارند، برای انتخاب مواد آرایشی و روش صحیح آرایش، این نکات را به یاد داشته باشید:
  • از کرم های بژ و طلایی رنگ استفاده کنید. استفاده از این مدل کرمها، باعث پوشانده شدن رنگدانه های قرمز پوست شما می شود و شادابی پوست شما را افزایش خواهد داد.
  • از رژگونه بژ استفاده کنید. بهترین رنگها برای پوستهای تیره و سبزه، رنگ طلایی و بژ است. به جای استفاده از رژگونه های روشن، به سراغ رژگونه های بژ و طلایی رنگ بروید.
  • از خط چشمهای خاص استفاده کنید. برای اینکه جذابیت چشمهای خود را بیشتر نشان دهید، از خط چشم های سبز رنگ، سرمه ای یا طلایی خیلی تیره استفاده کنید. استفاده از این خط چشمها باعث می شود که شفافیت پوست شما بیشتر شود و چشمهایتان بزرگتر دیده شود.
  • از رژلبهای براق و کمرنگ استفاده کنید. افرادی که پوست تیره ای دارند، با استفاده از یک رژ لب براق و کمرنگ، چندین برابر جذاب خواهند شد. رژلبهای مات و اکلیلی برای این مدل پوستها بسیار مناسب است.
  • در انتخاب رنگ مو دقت کنید. افرادی که پوست گرم و سبزه دارند، از رنگهای شاه بلوطی و رنگهایی با ترکیبات قرمز رنگ استفاده کنند. افرادی که پوست سبزه و سردی دارند، از رنگهای طلایی و بژ برای رنگ کردن موهایشان استفاده کنند.
  • آرایش براقی داشته باشید. برای اینکه آرایش براقی داشته باشید، از پودرهای براق کننده استفاده کنید. بهترین گزینه، استفاده از پودرهای بژ بسیار روشن است؛ زیرا با رنگ رژگونه شما هماهنگی زیادی دارد. آرایش براق، جذابیت شما را چندین برابر می کند.

نکات مهم برای آرایش در پوستهای تیره را خواندید. از اینکه تا انتهای این نوشته با ایران اوریفلیم همراه بودید، از شما ممنونیم.
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر