menuordersearch
iranoriflame.ir
دیگر باز نشو!
بستن

نکات مهم برای آرایش کردن در شب یلدا ,

مشــاوره تلگرام telegram
لگوی سایت
۱۳۹۷/۹/۲۲ پنج شنبه
(0)
(0)
نکات مهم برای آرایش کردن در شب یلدا
نکات مهم برای آرایش کردن در شب یلدا

آرایش مناسب شب یلدا را یاد بگیرید و در این شب زیبا، جذاب تر شوید!

یکی از جشنهای اصیل ما ایرانی ها، جشنی است که در آخرین روز پاییز می گیریم. در شب یلدا، ما خود را برای زمستانی پربرکت و پربارش آماده می کنیم و طولانی ترین شب سال را در کنار دیگر عزیزانمان جشن می گیریم.

همه ما دوست داریم در مهمانی شب یلدا، خوش بدرخشیم و شیک و جذاب به نظر برسیم. با پوشیدن لباسهای شاد و قرمز رنگ و آرایش کردن، می توانیم انرژی و شور بیشتری به این جشن باستانی ببخشیم و زیبایی های خود را بیشتر به دیگران نشان بدهیم.

اما آیا می دانید در شب یلدا باید به چه صورت آرایش کنید؟ در این مطلب از سایت ایران اوریفلیم، نکات مهم برای آرایش در شب یلدا را می خوانید که به شما کمک می کند ظاهری متفاوت و بسیار زیبا داشته باشید.

نکات مهم برای آرایش کردن در شب یلدا

  • متفاوت آرایش کنید.

اگر به مهمانی های رسمی و پرجمعیت دعوت نشده اید، می توانید در شب یلدا، لذت داشتن یک آرایش متفاوت را تجربه کنید. اگر در این شب در کنار اقوام درجه یک و دوستان صمیمی خود هستید، به آنها هم بگویید که به صورت فانتزی و شاد آرایش کنند. می توانید تم آرایشی هندوانه را برای این شب انتخاب کنید و با کمک لوازم آرایش خود، طرح هندوانه را روی صورت خود دربیاورید.

برای این کار، شما به لوازم آرایشی با رنگهای قرمز، سبز و مشگی نیاز دارید. سایه سبزتان را بردارید و قسمت داخلی پلکتان را سبز کنید. برای زیباتر کردن گوشه های چشمتان نیز از رنگ قرمز استفاده کنید. وقتی هاله قرمز رنگ را در اطراف و گوشه های چشم خود ایجاد می کنید، آرایش چشمهایتان شبیه به هندوانه می شود. اگر می خواهید آرایش شما فانتزی تر شود، با استفاده از خط چشم مشکي، دایره های کوچکی روی پلک خود بکشید که دانه های داخل هندوانه را شبیه سازی کند.

به علاوه می توانید گوشه خارجی پلکتان را قرمز کنید و زیر چشمهای خود را با مداد سبز خط بکشین و سایه محوی ایجاد کنید.

  • رژلب قرمز اناری و لاک قرمز خود را برای شب یلدا آماده کنید!

در شب یلدا، همه چیز اثری از رنگ قرمز در دل دارد. انار، هندوانه، لبو و... همگی از جمله خوراکی های قرمز این شب زیبا هستند. شما نیز می توانید با استفاده از یک رژلب قرمز اناری، با دیگر عناصر شب یلدا هماهنگ خواهید شد. یادتان باشد که ناخنهای خود را با لاک قرمز جیغ لاک بزنید.

  • متناسب با مهمانی شب یلدا، آرایش کنید.

بسیاری از خانمها، در کنار خانواده همسر و در مهمانی های رسمی هستند و نمی توانند آرایش فانتزی داشته باشند. این دسته از خانمها، باید یک آرایش ملایم و جذاب داشته باشند. اگر جزو این دسته از خانمها هستید، ابتدا پوستتان را با مرطوب کننده مناسب آبرسانی کنید. سپس صورت خود را با کرم پودر به صورت کامل بپوشانید. در مرحله بعد، گونه های خود را با کمک رژگونه، به رنگ سرخ و جذاب دربیاورید و به چهره خود، انرژی ببخشید. یکی از بهترین گزینه ها برای آرایش شب یلدا، سایه قهوه ای و کرم است. شما می توانید این رنگها را با هم ترکیب کنید و به پلکهای خود بزنید. سپس خط چشم مشکی خود را بردارید و خط چشم بکشید. آرایش چشمهای زیبای شما، با ریمل زدن تکمیل می شود. در آخر، از یک رژ لب قرمز پررنگ استفاده کنید که ظاهر شما را جذاب و شاد نشان می دهد. اگر می خواهید صورت شما جلوه بیشتری داشته باشد، از برق لب قرمز استفاده کنید.

  • برای جمع کردن و مدل دادن به موهای خود، دست به کار شوید!

حالا که صورت خود را به زیبایی آرایش کردید، باید فکری به حال موهایتان هم بکنید. برای مدل دادن به موهای خود، می توانید از گلهای طبیعی یا مصنوعی استفاده کنید. گلهایی را به موهایتان بزنید که سرخ هستند و برگهای سبزی دارند؛ زیرا باعث هماهنگی بیشتر شما با تم شب یلدا می شود. البته خودتان هم می توانید با نمدهای قرمز و سبز، برای خودتان تل و گیره سر درست کنید. نمد را به صورت انار یا هندوانه برش بزنید و روی گیره سر یا تل ساده بچسپانید و زیبایی و هنرمندی خود را به دیگران نشان دهید. استفاده از هدبندهای مشکی و قرمز نیز گزینه های بسیار خوبی برای جمع کردن موهای شما هستند.

امیدواریم در شب یلدای امسال به شما خوش بگذرد و از صمیم قلبتان، احساس شادی کنید. در این شب زیبا، با خانواده خود خوش بگذرانید و تا می توانید لذت ببرید. راستی! عکس گرفتن های دسته جمعی را فراموش نکنید.

از اینکه تا انتهای این نوشته با ایران اوریفلیم همراه بودید، از شما متشکریم.

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر