menuordersearch
iranoriflame.ir
دیگر باز نشو!
بستن

پاکسازی پوست در 14 روز ,

مشــاوره تلگرام telegram
لگوی سایت
۱۳۹۷/۳/۲۲ سه شنبه
(0)
(0)
پاکسازی پوست در 14 روز
پاکسازی پوست در 14 روز
پاکسازی پوست در 14 روز
داشتن پوستی صاف و بدون لک و جوش، آرزوی اکثر خانمها است. اگر لک و آکنه روی پوست شما حضور داشته باشند، زیبایی هایتان دیده نمی شود. بنابراین باید به دنبال روشی برای پاکسازی پوست از هرگونه جوش و آکنه باشید. در این نوشته قصد داریم روش پاکسازی پوست در 14 روز را به شما اعلام کنیم. چگونه در 14 روز می توانید پوست خود را از جوش و آکنه پاکسازی کنید؟
روز اول: به خاطر بسپارید که دست زدن به جوش ها، باعث ملتهب شدن و قرمزی آنها می شود و بیشتر شما را آزار خواهد داد. پس دستکاری جوش را کنار بگذارید.
روز دوم: به آزمایشگاه بروید و آزمایش خون را انجام دهید.
روز سوم: نتیجه آزمایشی که دیروز انجام دادید را به یک متخصص زنان نشان دهید. احتمال دارد که هورمونهای شما دچار نوسان شده باشد و به همین دلیل پوستتان را با لک و جوش مواجه کرده است.
روز چهارم: اگر اوضاع هورمونی شما خوب است، خدا را شکر کنید و سپس به رژیم غذایی خود نگاهی بیندازید. هرچه بیشتر شیرینی و شکر و کربوهیدراتهای غیرضروری مصرف کنید، التهاب پوست شما بیشتر می شود.
روز پنجم: در این روز به تمیز کردن پوست خود فکر کنید. شبها، پوست صورت خود را با پاک کننده حاوی گوگرد پاک کنید. گوگرد، پوست را ضدعفونی می کند و التهابات آن را کاهش می دهد. برای خرید پاک کننده های پوست می توانید پاک کننده های ایرانی یا خارجی بخرید و استفاده کنید. مزیت پاک کننده های ایرانی در این است که قیمت پایین تری دارند.
روز ششم: از امروز به بعد، پوست خود را با حوله خشک نکنید؛ بلکه برای این کار از یک دستمال یکبار مصرف استفاده کنید با این کار پوست شما خشک نمی شود و باکتری ها به جان پوستتان نخواهند افتاد.
روز هفتم: یک لوسیون بدون چربی که حاوی گیاهان دارویی است بخرید تا از خشک شدن پوست خود جلوگیری کنید. چربی و آلودگی، مهم ترین دلیل بروز جوش هستند؛ اما اگر پوست شما چربی خود را از دست بدهد، خشک شده و پوسته پوسته می شود.
روز هشتم، نهم و دهم: از روز هشتم تا روز دهم، هر یک شب درمیان، از سرم یا پماد ویتامین A استفاده کنید. به میزان یک نخود از ویتامین A را روی صورتتان بمالید و پوست خود را ماساژ دهید. در ابتدا ممکن است پوست شما تحریک شود و اذیت شوید؛ اما بدانید که این روش بهترین راه برای مبارزه با چین و چروک در پوستهای خشک است.
روز یازدهم: حالا وقت سم زدایی از پوستتان فرا رسیده است. از امروز خوردن سبزیجات تیره را شروع کنید. هر روز قرص امگا3 یا قرص روغن ماهی مصرف کنید. برای خرید قرص روغن ماهی به داروخانه مراجعه کنید.
روز دوازدهم: ماسک خاک رس، بهترین دوا برای پوستهای آکنه ای و جوشهای سرسیاه است. برای هر جوشی که می زنید، سریعا از ماسک خاک رس استفاده کنید. ماسک خاک رس به خشک شدن جوش کمک زیادی می کند.
روز سیزدهم: امروز باید به کیف لوازم آرایشتان نگاه کنید و هر وسیله ای که چربی بالایی دارد را کنار بگذارید. باور کنید شما همین الان هم بسیار زیبا و جذاب هستید.
روز چهاردهم:از امروز باید کمتر پوستتان را بشوئید. اگر بیش از حد پوست خود را شستشو دهید، جوش ها حساس تر شده و مواد درونشان بیشتر ترشح می شوند؛ در نتیجه فکر نکنید که با شستشوی مداوم پوست، شاهد حذف آکنه ها خواهید بود. حداکثر دو بار شستن صورت کافی است و بیشتر از آن توصیه نمی شود.


نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر