menuordersearch
iranoriflame.ir
دیگر باز نشو!
بستن

چگونه با پرتقال، برای خود ماسک درست کنید؟ ,

مشــاوره تلگرام telegram
لگوی سایت
۱۳۹۷/۸/۲۰ یکشنبه
(0)
(0)
چگونه با پرتقال، برای خود ماسک درست کنید؟
چگونه با پرتقال، برای خود ماسک درست کنید؟

چگونه ماسک پرتقال درست کنید؟

پرتقال، یکی از میوه های عالی برای شادابی و زیبایی پوست شما است. این میوه خوشمزه، در بسیاری از فصول سال وجود دارد و شما می توانید با استفاده از پرتقال، برای خودتان ماسک پرتقال درست کنید. ماسک پرتقال یکی از بهترین ماسک‌های صورت برای جوش و آکنه است.

در این مطلب از سایت ایران اوریفلیم، با روشهای درست کردن ماسک پرتقال آشنا خواهید شد.

روشهای درست کردن ماسک پرتقال

شما برای درست کردن ماسک پرتقال، می توانید یکی از این 5 روش را انتخاب کنید:

1- برای درست کردن ماسک پرتقال، به آب پرتقال و آرد نیاز دارید. 5 قاشق آرد را با نصف لیوان آب پرتقال تازه مخلوط کنید تا حالت خمیری پیدا کند. این ماسک را روی صورت خود بمالید و اجازه دهید که 20 دقیقه روی صورت شما بماند. سپس صورت خود را با آب ولرم بشویید و از کرم مرطوب کننده استفاده کنید.

2- اگر می خواهید جوش و آکنه پوست خود را از بین ببرید، آب پرتقال را با آب لیمو ترش و عسل مخلوط کنید و روی پوست خود قرار دهید. اجازه دهید این ماسک به مدت 15 الی 25 دقیقه روی پوست شما بماند و سپس صورت خود را بشویید. این ماسک باعث نرم و شاداب شدن پوست شما می شود و جوش و چرک صورت را از بین می برد. این ماسک برای از بین بردن چین و چروک های روی پوست نیز بسیار مفید است.

3- اگر می خواهید پوست خود را خنک کنید و شادابی آن را بیشتر کنید، یک چهارم آب پرتقال تازه را با یک قاشق غذاخوری ماست مخلوط کنید. ترکیب ماست و آب پرتقال را روی صورت و گردن خود بمالید و به پوست خود استراحت دهید. این ماسک، پوست شما را خنک و تمیز می کند. با استفاده از این ماسک، کاملا حس می کنید که پوست شما در حال آرام شدن و تقویت است.

4- اگر به دنبال ماسکی برای رفع تمام مشکلات پوستی خود هستید، پوست خشک شده پرتقال، گلاب، آب، شیر و پودر چوب صندل را تهیه کنید. پوست خشک شده پرتقال را پودر کنید و با پودر چوب صندل ترکیب کنید. گلاب، آب و شیر را به پودرها اضافه کنید تا حالت خمیری شکل پیدا کند. ماسک را روی صورت و گردن خود بمالید. بعد از گذشت نیم ساعت، صورت خود را با آب بشویید و سپس از کرم مرطوب کننده مناسب استفاده کنید.

5- برای اینکه پوست خود را تقویت کنید و ویتامین های مفید را به پوست خود برسانید، می توانید پرتقال را پوست بکنید و آن را برش بزنید. برش های پرتقال را روی پوست خود بگذارید و نیم ساعت دراز بکشید. برش های پرتقال را به صورت دورانی ماساژ دهید تا آب پرتقال وارد منافذ پوست شما شود. بعد از اینکه آب پرتقال روی پوست شما خشک شد، دوباره برش های پرتقال را روی پوست خود بمالید و چندین بار این کار را تکرار کنید. بعد از 30 دقیقه، صورت خود را با آب بشویید.

5 روش درست کردن ماسک پرتقال را خواندید. با استفاده از ماسک پرتقال، شما پوستی زیبا و شاداب خواهید داشت. حتی پوست پرتقال هم پر از خاصیت است و باعث شادابی و جوانی پوست شما می شود. پس برای درست کردن ماسک پرتقال دست به کار شوید و پوست صورت خود را تقویت و شاداب کنید.

از اینکه تا انتهای این نوشته با ایران اوریفلیم همراه بودید، از شما متشکریم.

ایران اوریفلیم، فروشگاه اینترنتی و نمایندگی معتبر محصولات اوریفلیم در تهران است که محصولات آرایشی و بهداشتی باکیفیت را به مشتریان عزیز ارائه می کند.ایران اوریفلیم، فروشگاه اینترنتی و نمایندگی معتبر محصولات اوریفلیم در تهران است که محصولات آرایشی و بهداشتی باکیفیت را به مشتریان عزیز ارائه می کند.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر