menuordersearch
iranoriflame.ir
دیگر باز نشو!
بستن

چگونه تیرگی زیربغل خود را درمان کنید؟ ,

مشــاوره تلگرام telegram
لگوی سایت
۱۳۹۷/۱۱/۸ دوشنبه
(0)
(0)
چگونه تیرگی زیربغل خود را درمان کنید؟
چگونه تیرگی زیربغل خود را درمان کنید؟

چگونه تیرگی زیربغل خود را درمان کنید؟

هیچ کدام از ما دوست نداریم که پوست زیر بغلمان، تیره باشد؛ اما متاسفانه در اثر اصلاح کردن با تیغ، عرق کردن و عوامل دیگر، شاهد تیرگی زیربغل هستیم. اگر دوست دارید پوست زیربغل خود را مانند دوران کودکی خود سفید و روشن کنید، در این نوشته با ما همراه باشید؛ زیرا قرار است راهکارهای عالی برای درمان تیرگی زیربغل را به شما معرفی کنیم.

5 راهکار عالی برای درمان تیرگی زیربغل

  1. درمان تیرگی زیربغل با سیب زمینی

یکی از مواد طبیعی سفیدکننده پوست، سیب زمینی است. با کمک سیب زمینی، می توانید تیرگی زیربغل را از بین ببرید و خارش این قسمت از بدنتان را نیز درمان کنید. برای روشن کردن پوست با سیب زمینی، برشهای نازکی از سیب زمینی را روی تیرگی های زیربغل خود قرار دهید و حدود 15 دقیقه صبر کنید. اگر روزی 2 بار این کار را تکرار کنید، به زودی تیرگی زیر بغل شما درمان می شود.

  1. درمان تیرگی زیربغل با آب لیمو ترش

لیمو ترش، یک ماده عالی برای روشن کردن پوست است. اگر می خواهید پوست ناحیه زیربغل شما به حالت اولیه اش برگردد، از آب لیموترش استفاده کنید. بهترین زمان برای استفاده از آب لیموترش، قبل از حمام رفتن است. مقداری از آب لیمو ترش را به ناحیه تیره زیربغل خود بمالید و اجازه دهید 3 تا 5 دقیقه روی پوست شما بماند و سپس به حمام بروید. لیموترش به قدری قدرتمند است که نتیجه این کار را بعد از 7 تا 10 روز مشاهده خواهید کرد.

  1. درمان تیرگی زیربغل با آلوئه ورا

آلوئه ورا، یکی دیگر از گیاهان موثر برای درمان تیرگی زیربغل است. آلوئه ورا یک لایه بردار طبیعی است که سلولهای مرده پوست را از بین می برد و باعث نرم شدن و تغذیه پوست شما می شود. برای مشاهده نتایج شگفت انگیز آلوئه ورا، برگ تازه گیاه آلوئه را بردارید و آن را برش بزنید. ژل داخل گیاه را جدا کنید و روی پوست تیره زیربغل خود بمالید. 15 دقیقه صبر کنید و سپس ناحیه موردنظر را با آب شستشو دهید.

  1. درمان تیرگی زیربغل با روغن زیتون

هرچه از فواید و مزیتهای روغن زیتون بگوییم، کم گفته ایم. روغن زیتون، تاثیر فوق العاده ای در لطافت پوست و درمان مشکلات پوستی دارد، باعث روشن شدن پوست نیز می شود. شما می توانید با استفاده از روغن زیتون و شکر قهوه ای، در منزل یک لایه بردار خانگی درست کنید و از این ماسک، برای روشن کردن پوست زیربغل خود استفاده کنید. 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون را با 1 قاشق غذاخوری شکر قهوه ای مخلوط کنید و آن را به ناحیه زیر بغل خود بمالید. این ماسک را خوب ماساژ دهید تا جذب پوست شما شود. بعد از 5 تا 10 دقیقه، زیربغل خود را با آب ولرم شستشو دهید. برای مشاهده نتایج شگفت انگیز این ماسک، این کار را دو بار در هفته انجام دهید.

  1. درمان تیرگی زیربغل با سرکه سیب

در سرکه سیب، مقداری اسید وجود دارد که سلولهای مرده پوست را از بین می برد و خاصیت ضدعفونی کننده دارد. برای روشن کردن پوست زیربغل، 2 قاشق غذاخوری از سرکه سیب را با 2 قاشق غذاخوری جوش شیرین ترکیب کنید و این ترکیب را به تیرگی زیربغل خود بمالید. بعد از 15 دقیقه، این منطقه را با آب سرد شستشو دهید. اگر این کار را 3 بار در هفته انجام دهید، به تدریج، نتایج شگفت انگیز آن را مشاهده خواهید کرد.

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر