menuordersearch
iranoriflame.ir
دیگر باز نشو!
بستن

چگونه صورت خود را آرایش لایت کنید؟ ,

مشــاوره تلگرام telegram
لگوی سایت
۱۳۹۷/۹/۲۹ پنج شنبه
(0)
(0)
چگونه صورت خود را آرایش لایت کنید؟
چگونه صورت خود را آرایش لایت کنید؟

چگونه می توانید لایت و ملایم آرایش کنید؟

شاید فکر کنید که آرایش غلیظ، باعث زیبایی خانمها می شود؛ اما اینطور نیست! داشتن آرایش ملایم و طبیعی، زیبایی صورت خانمها را چند برابر می کند. خانمهایی که به صورت لایت و ملایم آرایش می کنند، چهره ای شاداب و معصومانه دارند. در آرایش لایت، خبری از خط چشم های پررنگ و رژلب غلیظ نیست. شما نیز می توانید از این به بعد، صورت خود را به شکلی ملایم آرایش کنید. در این نوشته از وب سایت ایران اوریفلیم، نکات مهم برای آرایش لایت و ملایم را می خوانید.

چگونه صورت خود را آرایش لایت کنید؟

برای آرایش کردن ملایم و لایت، به این نکات توجه کنید:

  • نکته مهمی که قبل از آرایش باید رعایت کنید این است که پوست شما باید تمیز باشد. اگر پوست شما چرب یا کثیف باشد، آرایش جذابی نخواهید داشت.
  • بعد از تمیز کردن پوستتان، پرایمر بزنید تا پوست صورت شما را صاف و یکدست کند.
  • مقدار خیلی کمی کرم پودر روی پوست خود بزنید. دقت داشته باشید که رنگ کرم پودر باید متناسب با رنگ پوست شما باشد. نیازی نیست که مقدار زیادی کرم پودر بزنید؛ زیرا فقط باید سطح پوست شما صاف شود. راستی یادتان نرود که پوست گردنتان را هم با رنگ پوست خود هماهنگ کنید.
  • در صورتی که روی پوست شما جوش و لک وجود دارد، کمی کانسیلر بزنید و آن را محو کنید. همچنین می توانید کمی پنکک به گونه، پیشانی، چانه و بینی خود بزنید تا پوست شما مات بماند.
  • ابروهای خود را با مداد ابرو کمی پررنگ کنید. توجه داشته باشید که مداد ابروی شما باید با رنگ ابرویتان همرنگ باشد. در آرایش لایت، ابروهای پهن و پررنگ جایی ندارند؛ پس حواستان به این موضوع باشد.
  • اگر از جمله عاشقان خط چشم هستید، می توانید حالت چشمهای خود را با خط چشم زیباتر کنید؛ اما برای طبیعی تر بودن آرایشتان به شما پیشنهاد می کنیم که ریشه مژه های پلک بالا را سیاه کنید. با این کار، آرایشی طبیعی خواهید داشت و حالت چشمهای شما جذاب تر می شود.
  • برای فر دادن به مژه هایتان باید به سراغ ریمل بروید. در آرایش به سبک لایت، از چند بار ریمل کشیدن خودداری کنید. به جای آن، یک بار ریمل بزنید و بعد از خشک شدن آن، مژه های خود را با شانه کوچک مخصوص مژه، شانه کنید. با این کار، جرم ریمل از روی مژه شما بلند می شود و فقط رنگ و سیاهی آن باقی می ماند. در نتیجه مژه هایی طبیعی، حالت دار و مشکی خواهید داشت.
  • تا همین جا شما بسیار زیبا و جذاب شده اید. حالا وقتش رسیده که به صورتتان رنگ و شادابی ببخشید. برای شاداب تر شدن پوست خود، مقداری رژگونه صورتی یا هلویی انتخاب کنید و به صورت کاملا سبک به زیر استخوان گونه خود بزنید. دقت داشته باشید که آرایش شما باید کاملا طبیعی به نظر برسد؛ پس در استفاده از رژگونه زیاده روی نکنید.
  • یکی از مهمترین قسمتها در آرایش صورت، لبها هستند. در آرایش لایت، از برق لب برای زیباتر کردن لبهای خود استفاده کنید. برق لب های صورتی و قرمز، بهترین گزینه برای یک آرایش ملایم و طبیعی هستند. اگر به مهمانی شبانه دعوت شده اید، می توانید از اکلیل لب نیز استفاده کنید تا میزان براقی لبهای شما بیشتر شود.
  • دوست دارید رژلب شما زیباتر و طبیعی تر به نظر برسد؟ قبل از اینکه برق لب بزنید، پوسته های خشک لبهای خود را بگیرید. برای این کار می توانید لب خود را خیس کنید و با پارچه ای نرم، روی لبهایتان بکشید. اگر می خواهید رژلب شما به مدت طولانی تری روی لبهای شما بماند، قبل از استفاده از رژلب، یک تکه یخ روی لبهایتان بکشید.

در این نوشته از وب سایت ایران اوریفلیم، با نکات مهم آرایش ملایم و لایت آشنا شدید و دانستید که چگونه می توانید صورت خود را به صورت کاملا طبیعی آرایش کنید. آرایش لایت، باعث می شود زیباتر و جذاب تر به نظر برسید.

از اینکه تا انتهای این نوشته با ایران اوریفلیم همراه بودید، از شما متشکریم. ایران اوریفلیم، یک فروشگاه اینترنتی فروش لوازم آرایشی و بهداشتی از برند معروف اوریفلیم است که محصولات این برند را به صورت اینترنتی در تهران و شهرستانها به فروش می رساند.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر