menuordersearch
iranoriflame.ir
دیگر باز نشو!
بستن

چگونه عطر بزنید؟ ,

مشــاوره تلگرام telegram
لگوی سایت
۱۳۹۷/۵/۵ جمعه
(0)
(0)
چگونه عطر بزنید؟
چگونه عطر بزنید؟
چگونه عطر بزنید؟ بهترین روش عطر زدن چیست؟ چه عطری باید انتخاب کنید؟
این نوشته، به شما کمک می کند بهتر از عطرهای خود استفاده کنید و خوشبوتر شوید.

عطر هرکس، مانند امضای شخصی اوست. استفاده درست از عطر می تواند شخصیت خاص شما را بهتر نشان دهد و دیگران را مجذوب شما کند. در این نوشته شما با روش استفاده درست از عطر آشنا خواهید شد.
بسیاری از مردم فکر می کنند که برای باکلاس بودن، باید عطری با قیمت های نجومی بخرند تا با خیال راحت بتوانند با آن پز بدهند!
خیلی ها بر این باورند که عطر و ادکلن های گران قیمت، مرغوب تر و خوشبوتر هستند؛ اما این فکرها از جهاتی اشتباه هستند.
عطری که شما به پوست خود می زنید، روی پوست شما واکنش می دهد. واکنش عطر نسبت به پوست هر فرد، با فردی دیگر متفاوت است؛ مثلا ممکن است عطری که روی بدن شما بسیار خوشبو است، روی بدن دوستتان آزاددهنده و بدبو باشد!
در نتیجه این واکنش پوست شماست که عطر مناسب برای شما را مشخص می کند؛ نه قیمت عطر و برند و غیره!
ممکن است شما عطری با قیمتی کمتر بخرید، اما از بوی آن راضی باشید؛ زیرا آن عطر با بدن شما به خوبی سازگار شده است.
عطر و ادکلن گران قیمت هم خوب هستند؛ اما وقتی با بدن شما سازگار نباشند، هیچ فایده ای ندارند.
یکی از آشنایانم، عطری بسیار گران خرید و مدام پز قیمت عطرش را می داد. چند وقت بعد همان عطر را زد و به مهمانی آمد. آن عطر روی لباس او بوی آب پیاز می داد و بسیار زننده بود!
بنابراین ملاک خرید عطر باید پوست شما باشد؛ نه جیب شما!
از این به بعد، عطری بخرید که با پوست بدن شما سازگار باشد. تا به اینجا یک نکته کاربردی یاد گفتید که امیدوارم برای شما مفید بوده باشد.
آماده اید به سراغ دومین اشتباه رایج مردم در استفاده از عطر برویم؟
با چشمان خودم، بسیاری از افراد را دیده ام که عطر یا ادکلن خود را روی لباسشان می زنند! من نمی دانم که عطری مخصوص لباس به بازار آمده است یا نه؛ اما من تا به حال عطر مخصوص لباس ندیده ام!
عطر باید روی پوست شما بنشیند تا رایحه خوشش را نشان بدهد. عطر باید روی پوست جواب بدهد، نه روی لباس!
من دکتر یا متخصص پوست نیستم؛ اما تجربه ام به من نشان داده است که پوست انسانها با یکدیگر متفاوت است. بوی بدن هرکس، مانند خطوط سرانگشتان او منحصر به فرد است. به همین دلیل است که بعضی از عطرها شما را یاد فرد خاصی می اندازند. علم ثابت کرده است که میزان اسیدی بودن یا قلیایی بودن پوست افراد، یعنی PH پوستشان با یکدیگر متفاوت است. در نتیجه یک عطر خاص روی پوست افراد مختلف، واکنش‌های شیمیایی متفاوت از خود نشان می دهد و بازتابهای متفاوتی دارد.
عطر را بایدِ بایدِ باید روی پوست خود بزنید؛ اما دقیقا کجا؟
عطر را به قسمتهایی از بدن بزنید که نبض دارند. مثلا:پشت گوش ها، مچ دست و مچ پا. یادتان باشد که عطر را به پوست گردن نزنید؛ زیرا پوست گردن ظریف و حساس است.
وقتی عطر را به مناطق دارای نبض می زنید، ضربان نبض باعث می شود که رایحه عطر بیشتر در هوا پخش شود.
راستی، جاهای دیگری از بدن هم هستند که برای زدن عطر مناسبند؛ مثلا میان آرنج یا پشت زانوی پا یا کنار قوزک پا! اما در کل، پشت گوش و نبض مچ دست از بقیه قسمتهای بدن مناسب تر است و عطر زدن به این قسمتها راحت تر است.
چرا بعد از مدتی بوی عطر را کمتر احساس می کنید؟ بعد از اینکه عطر را به خودتان زدید و از خانه بیرون رفتید، بینی شما به بوی آن عطر عادت می کند؛ در نتیجه بعد از مدتی بوی عطر را کمتر حس می کنید؛ اما نگران نباشید؛ زیرا اطرافیان شما به خوبی متوجه بوی خوب و دلپذیر شما خواهند شد.
تا یادم نرفته است باید بگویم که افرادی که پوست خشکی دارند، می توانند قبل از عطر زدن، از کرم یا لوسیون استفاده کنند تا ماندگاری عطر بیشتر شود.
نکات مهم برای استفاده درست از عطر را خواندید. امیدوارم دانستن این نکات برای شما مفید و کاربردی باشد.
واقعیت این است که عطر در خوش تیپ تر شدن و افزایش جذابیت شما، نقش مهمی دارد؛ در نتیجه وقتی عطر می زنید، دیگران احساس بهتری نسبت به شما دارند و بیشتر مجذوب شما می شوند.
در هر شغل و جایگاهی که هستید، عطر زدن را فراموش نکنید. تمام افراد از رایحه خوش استقبال می کنند. همه اطرافیان شما روی یک موضوع تفاهم نظر دارند و آن این است که برای بوی خوش احترام خاصی قائل هستند.





نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر