menuordersearch
iranoriflame.ir
دیگر باز نشو!
بستن

چگونه می توانید جوش های صورت خود را سریع از بین ببرید؟ ,

مشــاوره تلگرام telegram
لگوی سایت
۱۳۹۷/۱۰/۳ دوشنبه
(0)
(0)
چگونه می توانید جوش های صورت خود را سریع از بین ببرید؟
چگونه می توانید جوش های صورت خود را سریع از بین ببرید؟

چگونه می توانید جوش های صورت خود را سریع از بین ببرید؟

یکی از پدیده های ناخوشایند که بسیاری از ما با آن درگیر هستیم، پیدا شدن جوش روی صورت است! بیشتر افراد از دیدن جوش های صورت خود ناراحت می شوند و دوست دارند خیلی سریع از شر این لکه ها خلاص شوند. یکی از کارهایی که برای از بین بردن جوش انجام می شود، فشار دادن آن است؛ اما باید بدانید که این موضوع، فقط اوضاع را بدتر می کند. در این نوشته، ایران اوریفلیم به شما یاد می دهد که چگونه می توانید جوش های صورت خود را سریع از بین ببرید؟ با روشهای گفته شده در این مطلب، هم جوش و هم جای جوش به سرعت محو می شود.

با این 6 روش، جوشهای صورت خود را سریعا از بین ببرید:

برای اینکه سریع جوش صورت خود را از بین ببرید، یکی از این 6 روش زیر را انجام دهید:

  1. از لیمو ترش استفاده کنید.

لیمو ترش، ماده ای اسیدی و سرشار از آنتی باکتریال است؛ در نتیجه آلودگی های صورت را خیلی سریع از بین می برد و جوش صورت شما را خشک می کند. یک لیمو ترش را از وسط برش بزنید و به پوست خود بمالید. بعد از نیم ساعت، صورت خود را بشویید. اگر پوست چربی دارید، اجازه دهید لیمو ترش، مدت زمان بیشتری روی صورت شما بماند.

  1. از سیر برای از بین بردن آکنه ها کمک بگیرید.

سیر، یکی از سبزیجات خوشمزه و پرخاصیت است. سیر، سرشار از سولفور و مواد آنتی باکتریال است که باعث می شود جوش و آکنه های پوست شما خیلی سریع از بین بروند. سیر را بردارید و برش بزنید. سپس این برش ها را روی پوست خود قرار دهید و اجازه دهید مدتی روی پوست شما بمانند.

  1. از روغن درخت چای برای از بین بردن جوش استفاده کنید.

روغن درخت چای برای پوست شما، خاصیت تسکین دهندگی دارد و آلودگی های پوست را خیلی سریع از بین می برد. اگر روی صورت شما، جوش های سرسفید و آکنه به وجود آمده است، از روغن درخت چای برای از بین بردن آنها استفاده کنید. مقداری از روغن درخت چای را روی پوست خود و مخصوصا قسمتهای پرجوش بزنید و بعد از 15 دقیقه، صورت خود را با اب ولرم شستشو دهید.

  1. از خواص بی نظیر عسل برای از بین بردن جوش های صورت استفاده کنید.

عسل، ماده ای فوق العاده است که خاصیت آنتی باکتریال آن بسیار قوی است. این ماده بی نظیر، عفونتها و باکتریهای پوست شما را از بین می برد. مقداری عسل را به پنبه آغشته کنید و به صورت خود بزنید و پوستتان را ماساژ دهید. بعد از 15 دقیقه، صورت خود را با آب بشویید. اگر می خواهید نتیجه این کار را زودتر مشاهده کنید، هفته ای 2 بار از عسل برای از بین بردن جوشهای صورت خود استفاده کنید.

  1. با نمک دریایی، پوستی صاف و بدون جوش داشته باشید.

یکی از سریع ترین راه ها برای از بین بردن جوش و آکنه، استفاده از نمک دریایی است. دو قرص نمک دریایی را با آب مخلوط کنید و آن را روی قسمتهای حساس پوست خود قرار دهید. این کار، خیلی سریع جوشهای صورت شما را از بین می برد و باعث صاف شدن پوست شما می شود.

  1. از خواص ضدالتهابی قرص آسپرین برای از بین بردن جوشها و التهابات استفاده کنید.

قرص آسپرین، خواص ضدالتهابی فوق العاده ای دارد که با جوشهای صورت شما مبارزه کرده و آنها را کمرنگ می کند. قرص آسپرین را به 4 قسمت تقسیم کنید و یک چهارم آن را روی قسمتهای ملتهب پوست خود قرار دهید و صبح، صورت خود را با آب بشویید.

 

در این نوشته، با 6 روش عالی برای از بین بردن سریع جوشهای صورت آشنا شدید. هر زمان که مشاهده کردید جوش زده اید، یکی از این 6 روش را انجام دهید تا سریع از بین برود. از اینکه تا انتهای این نوشته با ایران اوریفلیم همراه بودید از شما متشکریم. ایران اوریفلیم، یک فروشگاه اینترنتی در تهران است که محصولات آرایشی و بهداشتی از برند اوریفلیم را به مشتریان عزیز در سراسر ایران عرضه می کند. با استفاده از محصولات اوریفلیم، پوستی زیبا و شاداب خواهید داشت و زیباتر می شوید.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر