menuordersearch
iranoriflame.ir
دیگر باز نشو!
بستن

چگونه پوست صورت و بدن خود را سفید کنیم؟ ,

مشــاوره تلگرام telegram
لگوی سایت
۱۳۹۷/۶/۱۰ شنبه
(0)
(0)
چگونه پوست صورت و بدن خود را سفید کنیم؟
چگونه پوست صورت و بدن خود را سفید کنیم؟

چگونه پوست صورت و بدن خود را سفید کنیم؟

بسیاری از افرارد دوست دارند که پوست صورتشان سفید باشد و برای این کار به دنبال راه های مختلف سفید شدن پوست صورت و بدن می گردند.

راه های زیادی برای روشن تر کردن پوست وجود دارد اما شما باید برای این کارر، به سراغ راه های درست بروید. در این نوشته، ما شما را با 7 راه عالی برای سفید کردن پوست صورت و بدن آشنا خواهیم کرد.

7 راه برای سفید شدن پوست صورت و بدن

  1. محافظت از پوست در برابر نور خورشید

اشعه فرابنفش خورشید، یکی از پرتووهای مضر برای سلامتی و سفیدی پوست است. در همه فصل های سال، از ضدآفتاب در هنگام خارج شدن از خانه استفاده کنید. بهتر است ضدآفتاب شما، حداقل دارای SPF، 30 باشد تا پوست از آسیب های نور خورشید در امان بماند.

  1. لایه برداری پوست

یکی از روش های عالی برای سفید شدن پوست صورت و بدن، لایه بررداری پوست است. لایه برداری، باعث از بین رفتن سلولهای مرده پوست می شود و باعث می شود سلولهای جدیدی به وجود بیایند. استفاده از انواع کرم های لایه بردار، به کارگیری دستگاه های لایه بردار یا استفاده از برس های مخصوص لایه برداری از جمله روش های رایج لایه برداری هستند.

  1. استفاده از آب لیمو

یکی از روشن کننده های طبیعی قدرتمند، آب لیمو ترش است. لیمو ترش، حاوی ماده ای به نام اسید آلفا هیدروکسی است که لایه های پوست را تمیز و روشن می کند. اگر می خواهید پوست صورت و بدن شما سفید شود، به مدت 3 بار در هفته، از لیمو ترش استفاده کنید. لیمو ترش را در ظرفی بچکانید و به همان اندازه آب به آن اضافه کنید. سپس با پنبه، مخلوط آب و آب لیمو را روی صورت، سینه، بازوها، پاها و هرجایی که می خواهید روشن شود بمالید و بعد از 20 دقیقه، محل موردنظر را با آب شستشو دهید.

  1. استفاده از زردچوبه

زردچوبه، یکی از ادویه های موثر برای روشن شدن پوست است. زردچوبه باعث کاهش تولید ملانین می شود. ملانین، ماده ای موثر در ایجاد تیرگی پوست است. استفاده از خمیر زردچوبه، تاثیر شگفت انگیزی در روشن شدن پوست دارد. برای درست کردن خمیر زردچوبه، باید زردچوبه را با روغن زیتون مخلوط کنید و روی پوست خود بمالید. بعد از 20 دقیقه پوست خود را با آب ولرم شستشو دهید.

  1. استفاده از ماسک آلوئه ورا

آلوئه ورا، ماده ای فوق العاده برای پوست است. این گیاه فوق العاده، نقش التیام دهنده پوستهای حساس را دارد. آلوئه ورا، لایه های مرده را از بین می برد و پوست را روشن می کند. برای روشن کردن پوست، باید گیاه آلوئه ورا را روی پوست خود بمالید و به مدت 20 دقیقه صبر کنید تا مواد موجود در آلوئه ورا جذب پوست شود. بعد از این مدت، می توانید پوست خود را با آب ولرم شستشو دهید.

  1. ماسک عسل و لیمو

ماسک عسل و لیمو، یک لایه بردار و روشن کننده های طبیعی پوست است. عسل، نرم کننده ای طبیعی است که خشکی پوست را از بین می برد. اگر می خواهید نتیجه بیشتری از این ماسک بگیرید، ذرات بلغور جوی دوسر را به ترکیب عسل و آب لیمو اضافه کنید. بعد از استفاده از این ماسک، می توانید تکه های خیار را روی پوست بگذارید.

  1. استفاده از ماسک گلاب

گلاب، یکی از مواد عالی برای سفیدی و سلامتی پوست است. برای سفید شدن پوست با گلاب، 2 قاشق غذاخوری شیر را با 1 قاشق غذاخوری آب لیمو و 2 قاشق غذاخوری گلاب مخلوط کنید و این ماسک را روی پوست خود بمالید. 20 دقیقه بعد، صورت خود را با آب ولرم بشویید و پس از آن، مرطوب کننده مناسبی بزنید تا پوست شما نرم و لطیف شود.

در این نوشته با 7 روش مناسب برای سفید کردن پوست صورت و بدن آشنا شدید. با استفاده از این روشها، پوستی صاف و شاداب خواهید داشت. از اینکه در این نوشته با ایران اوریفلیم همراه بودید، از شما متشکریم.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر