menuordersearch
iranoriflame.ir
دیگر باز نشو!
بستن

کانسیلر چیست؟ ,

مشــاوره تلگرام telegram
لگوی سایت
۱۳۹۷/۴/۱۱ دوشنبه
(1)
(0)
کانسیلر چیست؟
کانسیلر چیست؟

کانسیلر چیست؟

یکی از ابزارهای موثر برای آرایش صورت و زیباتر شدن، استفاده از کانسیلر است. کانسیلر، کرم پودرهای روشن و فشرده هستند و قبل یا بعد از کرم پودر استفاده می شوند. از کانسیلرها برای پوشاندن لکه های تیره روی پوست و جای جوشها استفاده می شود. برای استفاده از این محصول، می توانید آن را از مراکز آرایشی و بهداشتی خریداری کنید. کانسیلرها یا به صورت کرم مانند و نیمه جامد، مایه، مدادی، استیکی و پودری به فروش می رسند. در ادامه مطلب با این کانسیلرها بیشتر آشنا خواهید شد.
آیا می دانید از چه کانسیلری استفاده کنید؟
نکته مهم در استفاده از کانسیلر این است که با توجه به رنگ پوست خود، کانسیلر مناسب را انتخاب کنید. در بازار، انواع کانسیلرها با رنگهای متنوع وجود دارند و هر کدام از آنها برای یک رنگ پوست مناسب هستند و کارایی خاصی دارند.
  • کانسیلر سبز: کانسیلر سبز برای خنثی کردن قرمزی پوست به کار می رود. افرادی که می خواهند لکه های قرمز مادرزادی یا جوشهای صورتشان را بپوشانند، از کانسیلر سبز استفاده می کنند.
  • کانسیلر بنفش: افرادی که پوست صورتشان به زردی می زند، باید از کانسیلر بنفش استفاده کنند. کانسیلر بنفش برای پوشاندن لکه های کبود روی پوست نیز استفاده می شود.
  • کانسیلر زرد: تمام پوستها با هر رنگ و شرایطی که باشند، می توانند از کانسیلر زرد استفاده کنند. کانسیلر زرد، لکه های تیره پوست را به طور کامل محو می کند. با استفاده از کانسیلر زرد، می توانید تیرگی های اطراف چشم خود را بپوشانید.
  • کانسیلر نارنجی: افرادی که پوستی سبزه دارند، می توانند از کانسیلر سبز برای پوشاندن لکه های تیره پوست خود استفاده کنند.

ویژگی های مدلهای مختلف کانسیلرها

کانسیلر پودری
یکی از بهترین انواع کانسیلرها، کانسیلر پودری است. میزان پوشانندگی کانسیلرهای پودری، متوسط است و می تواند لک و جوشهای صورت را بپوشاند. کانسیلر پودری را می توان با کرم پودرهای مایع و جامد استفاده کرد.
کانسیلر مایع
کانسیلرهای مایع، مانند کرم پودرهای مایع هستند و برای پوشش و ایجاد لایه ای روی پوست استفاده می شود. کانسیلرهای مایع معمولا به زمان زیادی نیاز دارند تا لکه های پوست شما را بپوشانند. مشکلی که بعضی از کانسیلرهای مایع دارند این است که به حالت پوسته پوسته روی پوست قرار می گیرند.
کانسیلر کرم
کانسیلرهایی که فشرده شده اند و ظاهری شبیه به کرم دارند، به عنوان کانسیلرهای کرم نامیده شده اند. قدرت پوشانندگی کانسیلرهای کرم بسیار بالا است و ماندگاری خوبی نیز دارد. این کانسیلرها را می توان با فرچه های مخصوص آرایش و دست استفاده کرد. افرادی که می خواهند در لکه های پوستشان را به مدت چندین ساعت بپوشانند، از کانسیلرهای کرمی استفاده کنند. مزیت استفاده از کانسیلر کرم این است که پوست را خشک و پوسته پوسته نشان نمی دهد.
کانسیلرهای استیکی
ظاهر کانسیلرهای استیکی، شبیه به رژلب است و حالتی شبیه کرم دارد. یادتان باشد هرگز به صورت مستقیم از کانسیلرهای استیکی استفاده نکنید؛ بلکه آن را روی برس آرایشی بریزید یا با انگشت روی صورتتان پخشش کنید. کانسیلرهای استیکی ارزان، ماندگاری بالایی ندارند. از این مدل می توانید در سفر استفاده کنید؛ زیرا کوچک هستند و به راحتی داخل کیف و چمدان قرار می گیرند.
کانسیلرهای مدادی
کانسیلرهای مدادی، از کانسیلرهای استیکی چسپناک تر است و ماندگاری بیشتری دارند. شما را به یاد خط چشم مدادی می اندازد. قدرت پوشش کانسیلرهای مدادی متوسط است و در آب و هوای گرم، حالت جامد خود را حفظ می کند؛ از این کانسیلر می توانید در فصل تابستان استفاده کنید. این کانسیلرها برای مسافرت مناسب هستند.

نکات مهم در هنگام استفاده از کانسیلر
  • بهتر است ابتدا کرم پودر را استفاده کنید و بعد کانسیلر را روی آن بزنید؛ زیرا با این روش، تیرگی یا جوشهای صورت شما پوشانده می شود و به میزان کانسیلر کمتری نیاز دارید.
  • کمی کانسیلر بردارید و با انگشت اشاره، روی جوشتان پخش کنید؛ سپس به آن فرصت بدهید تا خشک شود.
  • بعد از استفاده از کانسیلر، از پودر تثبیت کننده هم استفاده کنید تا نتیجه بهتری بگیرید.
  • از کانسیلر می توانید برای طبیعی نشان دادن آرایشتان نیز استفاده کنید. مثلا از کانسیلر برای صاف شدن خط چشمتان کمک بگیرید.
  • استفاده از کانسیلر در اطراف دهان، باعث برجسته تر نشان دادن لبهای شما می شود.
  • برای بیشتر کردن دوام و ماندگاری سایه، ابتدا روی پلکتان کمی کانسیلر زده و بعد سایه بزنید.
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر